بهمن تااسفند88 - بـوی خـوش ظـهـور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهمن تااسفند88 - بـوی خـوش ظـهـور

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

بی سابقه ترین راهپیمایی انقلاب

با سلام خدمت دوستان

سرفرازباشی میهن من/ای فدایت جان و تن من/پربـهـاتراز زر و گهر/خاک پاک تووطن من

دیروز ملت عظیم و بزرگ ایران حماسه ای دیگر آفرید که تمام رسانه های خارجی را در بهت و حیرت قرار داد .باجرات می توان گفت که دیروز حضور مردم در راهپیمایی از میزان مشارکت در انتخابات فراتر رفت ومخالفان نظام در سیل خروشان ملت محو شدند و جهان همچنان مبهوت موج خروشان ملت ایران شد.ملت ایران دیروز با حضور گسترده خود ختم فتنه را رقم زد.

عکسهایی از حضور مردم درراهپیمایی اصفهان

 

اصفهان

 

اصفهان

و اما پیام رهبر عظیم الشان انقلاب به مردم با بصیرت ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عظیم‌الشان و شگفتی‌آفرین ایران
خسته مباد گامهای استوارتان؛ سربلند باد پرچم همت و آزادگیتان. درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان، که همیشه درلحظه‌ی نیاز، صحنه‌ی رویارویی با بددلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید. و سپاس از ژرفای دل و جان، آفریننده‌ هستی
را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و یکمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رخ دشمنان کشید.
آیا سی و یک سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم نماید؟
آیا حضور دهها میلیون انسان بصیر و پرانگیزه در جشن سی و یکسالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب‌خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دم از "مردم " می‌نند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و راه امام بزرگوار است،‌ به آنان نشان دهد؟
دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و برای رسیدن به قله پیشرفت و سعادت با تکیه بر خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه بر خواهد داشت.
کمک و توفیق الهی یار این ملت و دعای حضرت بقیة‌الله ارواحنا فداه پشتیبان آنان باد.
سید علی خامنه‌ای

22/بهمن/1388


نوشته شده توسط محمد شولایی در جمعه 88/11/23 و ساعت 9:33 صبح | نظرات دیگران()
22 بهمن و خروش انقلابی وبلاگ نویسان ایرانی

با سلام خدمت همه دوستان

با تعدادی از دوستان اینترنتی به فکرمان زد که با یک حرکت هماهنگ وبلاگی - وب‌سایتی به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با آرمان‌های امام روح الله(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین صدها هزار شهید انقلاب اسلامی تجدید پیمان نموده و همبستگی و ایستادگی و صلابت خود را به دشمنان قسم خورده این آب و خاک، در محیط سایبر نشان دهیم.(1)

دوستان عزیز می‌توانند برای شرکت در این موج اینترنتی، به صورت موقت، از این لحظه تا پایان شب 22 بهمن 88 با اضافه نمودن جمله "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر" به اول یا آخر نام وبلاگ خود، در این خروش وبلاگی شرکت کنید.

یادتان باشد که رسانه خود شما هستید!با انتشار این خبر در یک پست وبلاگی در وبلاگتان با تیتر "22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی" و همچنین با استفاده از این لوگو و لینک دادن به این نوشته در وبلاگ‌ خود، شما نیز سهمی در گسترش این حرکت داشته باشید.

 پی‌نوشت:
1- این یک حرکت اظهارگونه شخصی است و ملاکی برای طیف سنجی وبلاگ‌نویسان حزب اللهی و انقلابی نمی‌باشد.

الله اکبر،خامنه ای رهبر


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 88/11/21 و ساعت 5:29 عصر | نظرات دیگران()
شاخص شما چیست؟

 باسلام خدمت همه دوستان

چندی پیش سید حسن خمینی (نوه امام خمینی )نامه ای گلایه آمیز درمورد برنامه شاخص که به مناسبت ایام الله دهه فجر از صدا و سیما پخش می شود،به رئیس سازمان صداوسیما نوشت .در این نامه سیدحسن خمینی برنامه( شاخص ) را  غیرصادقانه " ، "تحریف آمیز " ، "خشن " ، "شخصیت دست ساخته سیما " ، "فرسنگ‌ها فاصله با حقیقت امام " ، "اشتباه فاحش " ، "چشم پوشی از هزاران هزار جلوه رأفت و محبت امام " ، "مخدوش کردن چهره عارف کامل ، مهربان و مقتدر " ، "دانست.

واما آقای ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در جواب این نامه چنین نوشت:

بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی
با سلام ، متقابلاً ایام خجسته سی و یکمین دهه فجر پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی را به شما و خانواده معظم امام راحل (ره) تبریک می‌گویم و سلامتی و دوام عمر شما را از خداوند متعال خواهانم. به اطلاع جنابعالی می‌رسانم :
1 ـ برنامه‌های دهه فجر امسال گسترده‌تر از همیشه و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت آرشیوی و تجارب گذشته با تولید بیش از 1000 ویژه برنامه در سیما ، صدا ؛ شبکه‌های استانی و برون‌مرزی و حوزه سیاسی سازمان و برای اقشار و سطوح مختلف جامعه در داخل و خارج کشور در حال پخش است .
2 ـ محور و هویت انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است ، لذا در نوع این برنامه‌ها شخصیت جامع و استثنائی آن یگانه دوران در ابعاد مختلف مبارزاتی ، سیاسی ؛ فقهی ؛اخلاقی ، عرفانی و سلوک رفتاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
3 ـ بررسی‌های سالهای اخیر نشان می‌دهد که نسل جوان و حتی نسل‌های گذشته از طریق برنامه‌های رسانه ملی با بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی و متعالی امام خمینی (ره) آشنا شده‌ و با او پیوندی مستحکم برقرار کرده‌اند. این در حالی است که به گفته شما دشمنان قسم خورده انقلاب و امام و رسانه‌های بیگانه و به اعتقاد من با همراهی ضد انقلاب داخلی و پشیمان شدگان و در راه ماندگان انقلاب سعی در مخدوش کردن چهره آن عزیز سفر کرده و نابودی راه نورانی او دارند.
4 ـ مستند "شاخص " یکی از این صدها ویژه برنامه رسانه ملی است که با بهره‌گیری از رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب که مفسر واقعی فرمایشات و سیره امام خمینی (ره) هستند، تولید شده است.این مستند بر آن است که سلوک حکومتی امام عزیز را مورد بررسی قرار دهد و البته در این مسیر چهره مقتدر و سازش‌ناپذیر ، مستدل و عقلانی ، روشنگر و آگاهی‌بخش ، متواضع ، با محبت و مهربان ، آرامش بخش و حتی همراه با طنز و مطایبه معظم له نیز مورد توجه قرار گرفته است. سازندگان این مستند ؛ با ذکر تاریخ سخنرانی ؛ شأن نزول آن و تبیین شرایط ویژه جامعه در آن مقطع زمانی نهایت امانت‌داری را به خرج داده‌اند.در این مستند روشنگری و اطلاع‌رسانی پیرامون امام و قانون ، امام و بنی‌صدر ؛ امام و فلسطین ؛ امام و مردم ؛ امام و جمهوری اسلامی ؛ امام و ولایت فقیه ؛ امام و گروهک‌ها و ... که از اساسی‌ترین موضوعات مورد نیاز در جامعه است ؛ مورد بررسی قرار گرفته است.نگاه ما به امام ؛ نه صرفاً به عنوان یک شخصیت مقطعی و کاریزماتیک و پدری مهربان و عارف ، بلکه در جایگاه یک مصلح بزرگ جهانی و ارائه‌دهنده تئوری نجات‌بخش و مترقی "ولایت فقیه " برای هدایت آحاد انسانها تا ظهور منجی عالم بشریت روحی له‌الفداء است و همکاران آگاه و متعهد ما دقیقاً در راستای این هدف متعالی و ترسیم جامعیت شخصیت حضرت امام (ره) تلاش کرده‌اند.
5 ـ چارچوب مستند شاخص مشابه مستند قبلی "امام روح الله " است که از ناحیه جنابعالی و موسسه نشر آثار حضرت امام (ره) مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت .نکته تأمل برانگیز این است که در این فاصله کوتاه زمانی چه اتفاقی رخ داده که شاخص‌های قضاوت اطرافیان شما را تا این حد دگرگون ساخته است .از من خواسته‌اید که از یاران نزدیک امام دعوت کنم تا درباره امام صحبت کنند و موضوع روشن شود . پخش مستند سخنان این یاران نزدیک که در همان شرائط زمانی سخن گفته و اعلام موضع کرده‌اند بسیار واقعی‌تر و باورپذیرتر است تا امروز و اتفاقاً ارزش هنری و حرفه‌ای مستند نیر به همین است ! هر چند که تحلیل‌های تکمیلی بسیاری از آنان در شرائط فعلی به جای خود مفید و قابل استفاده است .
6 ـ همانگونه که اشاره کرده‌اید ؛ خودتان این برنامه را ندیده و به "منابع موثق " اکتفا نموده‌اید ! توقع زیادی نیست که از شما بخواهم یا شخصاً قسمت‌هائی از این مستند را ببینید و یا سرزده به میان مردم و اجتماعات آنان ، خصوصاً پابرهنگان جنوب شهر که امام (ره) تا آخرین لحظه یک موی آنان را به کاخ نشینان نداد بروید و با آنان در مورد این برنامه و دیگر برنامه‌های مربوط به امام در رسانه ملی صحبت کنید .
7 ـ آیا پاداش این همه تلاش برای نشان دادن چهره نورانی آن امام بزرگ به هنرمندان ؛ برنامه‌سازان ، دوستداران و علاقمندان آن عزیز سفر کرده در رسانه ملی عباراتی نظیر "غیرصادقانه " ، "تحریف آمیز " ، "خشن " ، "شخصیت دست ساخته سیما " ، "فرسنگ‌ها فاصله با حقیقت امام " ، "اشتباه فاحش " ، "چشم پوشی از هزاران هزار جلوه رأفت و محبت امام " ، "مخدوش کردن چهره عارف کامل ، مهربان و مقتدر " ، "نیاز به تذکر کتبی " و ... است ؟!نمی‌خواهم رنجنامه بنویسم که یکبار برای همیشه پدر رنج کشیده شما از طرف همه ما بچه‌های انقلاب ؛ آن را به یادگار گذاشته است. سخن این است همانگونه که به حکم وظیفه فرزندی امام ، اعتراض جدی به اقدامات صدا و سیما دارید ؛ ای کاش همین گونه هم نسبت به حوادث 8 ماه گذشته و جفائی که دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوری اسلامی و میراث گرانبهای امام کردند ، و بغض و کینه سالیان خود را در کوچه و خیابان فریاد زدند ؛ بیانیه می‌دادید و آن اقدامات شرم‌آور را نیز محکوم می‌کردید. با شما ناگفته‌های فراوان دیگری نیز دارم . این مقدار هم صرفاً به دلیل علنی شدن دستخط مستقیم جنابعالی بود که تصور آن نمی‌رفت . با این همه ، مجموع این دو نامه مایه خیر و برکت و خلق انگیزه و ظرفیت جدیدی برای بررسی همه جانبه‌ی رویدادها و سلوک حکومتی امام عزیز در دهه اول انقلاب است همان ده سالی که رهبر فرزانه انقلاب در مورد آن فرمودند : دوران ده ساله‌ی حیات مبارک امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) ، الگو و نمونه‌ی حیات جامعه‌ی انقلابی ماست و خطوط اصلی انقلاب ، همان است که امام ترسیم فرمودند. دشمنان خام طمع و کوردل که گمان کردند با فقدان امام خمینی ، دوران جدید با مشخصات متمایز از دوران امام خمینی (قدس سره) آغاز شده است ، سخت در اشتباه‌اند. امام خمینی ، یک حقیقت همیشه زنده است . نام او پرچم این انقلاب ، و راه او راه این انقلاب ، و اهداف او اهداف این انقلاب است .

حرفهای خودمانی:

آقای سید حسن خمینی آیا بهتر نبود آن زمانی که آقای موسوی در مناظره خود با احمدی نژاد سعی در تحریف آرمانهای انقلاب و امام خمینی داشت و دفاع از قدس و فلسطین را امری ناثواب و اشتباه می خواند نامه ای گلایه آمیز می نوشتیدو از آرمانهای امام خمینی حمایت می کردید.آقای سید حسن خمینی در روزهای پس از انتخابات که آقای موسوی و کروبی و رضایی سعی در القای تفکر تقلب در ذهن مردم می نمودند و بر خلاف قانون اساسی کشور مردم را به ریختن در خیابان ها تشویق می نمودند شما به سادگی از این مورد گذشتید و حتی شفاهی هم تذکر ندادید.آقای سید حسن خمینی در روز قدس که طرفداران آقای موسوی در راهپیمایی شعارهای ساختار شکنانه سر می دادند و جمهوری اسلامی را که امام خمینی تاکید موکد بر نه یک کلمه زیادتر و نه یک کلمه کمترآن را داشتند ،جمهوری ایرانی خواندند، شما هیچ بیانیه ای ندادید .آقای سید حسن خمینی آن زمان که به عکس امام خمینی جسارت شد و اصل ولایت فقیه زیر سوال رفت شما بازهم سکوت کردید و هیچ نگفتید .حال چه شده است که از یادآوری سخنان امام در مورد شناخت فتنه و شناخت انحرافات اینقدر احساس خطر کرده اید؟؟؟وباز جا دارد که این جمله آقای ضرغامی را بازتکرا رکنم(ای کاش همین گونه هم نسبت به حوادث 8 ماه گذشته و جفائی که دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوری اسلامی و میراث گرانبهای امام کردند ، و بغض و کینه سالیان خود را در کوچه و خیابان فریاد زدند ؛ بیانیه می‌دادید و آن اقدامات شرم‌آور را نیز محکوم می‌کردید.)  آقای سید حسن خمینی شاخص شما چیست؟؟؟


نوشته شده توسط محمد شولایی در سه شنبه 88/11/20 و ساعت 3:0 عصر | نظرات دیگران()
سلام بر حسین و اربعینش

با سلام خدمت همه دوستان

سلام بر حسین و اربعینش، سلام بر اربعین و زائرانش! و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار کشتگان، عشق بردند و به مویه نشستند. به شوق زیارت صحن و سرای جان فزایت، اربعین شهادتت را به سوگ می نشینیم، یا حسین!

بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن                         جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن

شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن                           جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین

 

قسمتی از زیارت اربعین

 اَلسَّلامُ عَلى وَلِىِّ اللَّهِ وَ حَبیبِهِ؛

سلام بر ولى خدا و دوست او

اَلسَّلامُ عَلى خَلیلِ اللَّهِ وَ نَجیبِهِ ؛

سلام بر خلیل خدا و بنده نجیب او

اَلسَّلامُ عَلى صَفِىِّ اللَّهِ وَابْنِ صَفِیِّهِ

سلام بر بنده برگزیده خدا و فرزند برگزیده‌اش

اَلسَّلامُ عَلىَ الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهیدِ

سلام بر حسین مظلوم و شهید

اَلسَّلامُ على اَسیرِ الْکُرُباتِ وَ قَتیلِ الْعَبَراتِ

سلام بر آن بزرگوارى که به گرفتاری‌ها اسیر بود و کشته اشکِ روان گردید

اَللّهُمَّ اِنّى اَشْهَدُ اَنَّهُ وَلِیُّکَ وَابْنُ وَلِیِّکَ وَ صَفِیُّکَ وَابْنُ صَفِیِّکَ الْفاَّئِزُ

خدایا من به راستى گواهى دهم که آن حضرت ولىّ (و نماینده) تو و فرزند ولىّ تو بود و برگزیده‌ات و فرزند برگزیده‌ات بود که کامیاب شد.

                    التمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا


نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 88/11/15 و ساعت 7:34 عصر | نظرات دیگران()
تقدیم مدال نقره دونده اسراییلی به زهرا رهنورد

با سلام خدمت همه دوستان

بازهم یک حامی  جدید برای موج سبز...

نشریه اسراییلی هاآرتص در صفحه ورزشی امروز خود با مصاحبه با آهوآ آمیت مدعی شد که این دونده استقامت اسراییلی مدال نقره بازیهای المپیک 1992 خویش را به پاس مقاومت و آزاد اندیشی سومین زن اندیشمند دنیا به زهرا رهنورد تقدیم کرده است.

در مقدمه این مصاحبه آمده است که آهوآ در خانواده ای مذهبی رشد و نمو یافته است و پدر وی اصالتا ایرانی و اهل یزد می باشد. او در این مصاحبه عنوان می کند که : “همیشه سعی داشتم نسب و نژاد پدر خویش را در اسراییل مخفی کنم و بیم آن داشتم که مردم اسراییل مرا به همان چشمی نگاه کنند که به احمدی نژاد می نگرند و از او بی زارند اما در چند ماه اخیر و پس از وقایع انتخاباتی به این نتیجه رسیده ام که دیگر جایی برای مخفی کاری باقی نمانده است و من باید به این ریشه و تبار خود افتخار کنم.”  وی در ادامه می گوید : از هنگامی که با شخصیت برجسته ، اندیشمند ، هنرمند و شجاع خانم رهنورد آشنا شدم و از همان هنگام که وی را در کمیپن های تبلیغاتی دست در دست همسرش چون واله و شیدای اساطیری ایران مشاهده کردم ، با خود عهد بستم که تا پایان کار با او باشم. من وقتی سخنان ایشان را در بی بی سی درست بعد از انتخابات شنیدم بر عزم خود از حمایت از جنبش آزادی خواهی ایران افزودم. وی در این ارتباط می گوید : ” فردای آن روز که خانم رهنورد آن گونه از فرزند آذربایجان و داماد لرستان سخن راندند  و از حق پایمال شده او دفاع کردند ، در طی یک حرکت نمادین به پای دوربین شخصی خود آمدم و در نطقی کوتاه حمایت و پشتیبانی مردم یزد را از ایشان اعلام کردم.  در آن ویدیو که هنوز در شبکه جهانی یوتیوب قابل دسترسی است پرده ها را به کناری زدم و خود را یک یزدی اصیل معرفی کردم و حمایت اقشار مختلف مردم یزد از ایشان را علنی و آشکار ساختم. من زین پس خود را فرزند ِ خواهر شوهرخانم رهنورد می دانم و خطاب به جاعلان می گویم چه طور ممکن است که مردم آذربایجان به پدر خود و مردم لرستان به داماد خود و مردم یزد به دایی خود رای ندهند؟ “

گزارشکر روزنامه هاآرتص در حالی که از وضعیت هیجان زده خانم آهوآ پرده بر می دارد می گوید : خانم آهوآ در حالی که اشک دیدگان ، پهنای صورتش را پوشانده است با نشان دادن متن مصاحبه اخیر خانم رهنورد که به عدم رسمیت شناختن دولت احمدی نژاد و عدم سازش با این دولت اشاره دارد ،  با صدای بلند و مشت های گره کرده فریاد می زند که: ” من به ایشان افتخار می کنم. ایشان مایه افتخار هر زن اندیشمند و شجاعی است. من مدال المپیک خویش را که همانا ارزشمندترین دارایی زندگی ام می باشد به ایشان تقدیم می کنم”

 

 


نوشته شده توسط محمد شولایی در یکشنبه 88/11/11 و ساعت 2:41 عصر | نظرات دیگران()
دریمن چه می گذرد؟

با سلام خدمت همه دوستان

دلیل دخالتهای عربستان در مسئله یمن چیست؟

عربستانی که  از نفوذ انقلاب اسلامی در میان شیعیان یمن به هراس افتاده و چاره‌ای جز نشان دادن چهره رادیکال وهابی خود ندارد؛ وقتی کمک 3 میلیارد  دلاری در سال 2008 به دولت یمن، نتوانست مانع پیشروی مجاهدین شیعی شود خود شخصا وارد عرصه جنگ می شود ... عربستان به درستی میداند که اگر حکومت یمن شکست بخورد شیعیان جنوب کشورش نیز که بر روی مخازن سرشار از نفت خوابیده‌اند بیدار خواهند شد و خواهند فهمید که می توان با استقامت و پایداری حکومت را تغییر داد آری عربستان از نفوذ تفکر اسلام ناب محمدی (ص) در میان شیعیان و ملت خودش واهمه دارد البته نباید از وجود تنگه عدن بعنوان دومین شاهراه مهم (بعد از تنگه هرمز) برای عبور نفت خاورمیانه به جهان چشم پوشی کرد و شاید هم هدف دیگری در کار است ... حتما شما هم شنیده اید که در آخر الزمان سیدی حسنی قیام خواهد کرد از دیار یمن...

 

 

ایران برای حل بحران یمن میانجیگری می‌کند« این خبر در حالی از سوی وزیر امورخارجه اعلام شد که پیش از این در راستای بحران یمن ایران بارها از سوی برخی مقامات تندروی منطقه و حتی برخی مقامات یمنی متهم به دخالت شده بود و البته هیچ‌گاه مدرک مستدلی برای دخالت ایران ارائه نشد.

بحران یمن که از سال 2004 شروع شد تابستان امسال خونبارترین روزها را تجربه کرد و معادله تعاملات کشور یمن با منطقه را نسبت به روزهای اول بحران تغییر داد تا جایی که دولت یمن با ریاست »علی عبدالله صالح« از شیعیان زیدی که پیش از این کمک‌های مالی و ارتش نظامی سعودی‌ها را برای سرکوب شیعیان الحوثی دریافت کرده بود اکنون برای حل مناقشات داخلی کشورش به راهکارهایی مانند گفت‌وگو روی آورده است و از ایران برای میانجیگری کمک می‌خواهد.

دغدغه قدیمی سعودی‌ها از تأثیرپذیری مردم عربستان از ترویج شیعه، حدود 5 سال است که آتش جنگ داخلی یمن را روشن نگه داشته است و این کشور دخالت در امور یمن را تا جایی پیش برد که سال 2008، 3میلیارد دلار برای سرکوبی الحوثی‌ها به دولت یمن کمک کرد و در چند ماه اخیر ارتش خود را مستقلاً برای سرکوب مردم و شبه‌نظامیان الحوثی به مرزهای این کشور فرستاد.

امابعید است عربستان دست از دخالت‌های خود در یمن بکشد و اجازه دهد ایران مسئله یمن را حل کند، اما اگر عربستان دخالت نکند ایران توان ایجاد صلح داخلی در یمن را دارد.


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 88/10/30 و ساعت 7:47 صبح | نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
بهمن تااسفند88 - بـوی خـوش ظـهـور
محمد شولایی
مولای مهربان غزل های من ،سلام* سمت زلال اشک های من آقای من، سلام* ما بی حضور سبز تو، اینجا غریبه ایم * دستی، سری تکان بده،آقای من سلام
لینک به وبلاگ
منوی اصلی
 RSS 
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
فهرست موضوعی یادداشت ها

دل نوشته های پیشین

آمار وبلاگ
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 11
مجموع بازدیدها : 186195
یاران آشنا
پر پرواز
نور
طراحی وب سایت download دانلود .بازی. تم.موبایل.نرم افزار.کرک.کد
کلام دل
گل نرگس
صمیمانه ها(یک دعای متفاوت)
پهلوان خورشید
شمیم بهشت
آسمانی (حتما یک سری بزن)
چشم دل
یا صاحب العصر و الزمان
مذهب عشق

منتظران دوست































خبر نامه
 
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

صلواتی بر محمدوآل پاکش

موسیقی وبلاگ
ذکر ایام هفته
سخنی گهربار از رسول مهربانیها
رتبه سایت در گوگل
PageRank
تقویم روز
مترجم وبلاگ
وضعیت من در یاهو
خطاطی کن
خطاطی نستعلیق آنلاین
فال حافظ بگیر
نمایش وضعیت آب و هوا
شناسایی وضعیت دوستان در یاهو
جستجو در وبلاگ
montazerezohour.ParsiBlog.com اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان