ایستگاه بندگی تا خدا - بـوی خـوش ظـهـور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایستگاه بندگی تا خدا - بـوی خـوش ظـهـور

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

عید رضوی

با سلام خدمت همه دوستان

یا رضا در کنار تو هستی ام را به باد خواهم داد تا جوابم دهی تو را سوگند به عزیزت جواد خواهم داد

 

ولادت امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضارا به همه شیعیان تبریک می گویم  

 

عید رضوی
نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 86/9/1 و ساعت 8:26 صبح | نظرات دیگران()
وایـنـک مــکــه

به مناسبت هفته حج

در حاشیه خیابان های خالی از عاطفه ، کوچه باغی کجاست که قطره ای سپیددر چشم سیاه شب بچکاند

آنجا که محمد رسول الله در میان سنگواره های سکوت بت کفر را شکست وقلب شرک را مجال ندادتا بر پوست آدمیت سنگینی کند و ما را از این همه اشتیاق زیارت تو برهاند.

واو پیامبر رحمت تو بود که بر تخته سنگی تاریخ حک کرد که یک لحظه تفکر از هفتاد سال عبادت برتر است و اینک من این مسافردقیقه های دقت راوی سفری شدم که داغ هجرت برپرهای جبرائیل گذاشت و حال من ماندم و این همه سرگشته گی عبور از این جاده  بی انتها که همانندیک بزرگراه هرچقدر به سوی خدا سبقت بگیری مجاز هستی

تو جاده ای که مسافران مهتاب هم صحبت سنگ هستند و هم قبیله با تنهایی

ادامه دارد...

 

 


نوشته شده توسط محمد شولایی در جمعه 86/8/25 و ساعت 10:14 عصر | نظرات دیگران()
توطئه بزرگ اســرا ئــیـــل

با سلام به همه دوستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادت های شما در این ماه مبارک

نظر به اینکه روز قدس را پشت سر گذراندیم یک موضوعی نظر من را به خودش جلب کرد و اون اینکه بیشتر افراد بنا به تبلیغات زیاد صهیونیست قبه الصخره را به جای مسجدالاقصی (قبله اولین مسلمین)در تصاویر باهم اشتباه می گیرند.

حال به بررسی این قضیه ادامه می دهم

 

توطئه بزرگ اسرائــیـل

تصویر بالا به خوبی ایت قضیه را برای شما روشن میکند

حال یک سوال برای شما پیش می آید که چرا اسرائیل  می خواهد قبه الصخره را به جای مسجد الاقصی معرفی کند؟

صهیونیستها همواره کوشیده اند تا با معرفی قبة الصخره (با گنبد طلایی) به جای مسجدالاقصی توجه مسلمانان از این مسجد که قبله اول آنها بوده را منحرف و زمینه را برای ویران کردن مسجد و ساختن معبد موهوم سلیمان به جای آن فراهم کنند.

حرم شریف محدوده‌ ای است در گوشه شرقی بیت المقدس که مسجد الاقصی و قبة الصخره در آن قرار دارند. آنچه را که امروز مسجدالاقصی می‌خوانند در ناحیه جنوبی حرم قرار دارد. به بقیه حرم نیز صحن مسجدالاقصی گفته می‌شود.  مورخان قدیم هم هنگامی که از مسجدالاقصی نام می‌برند، مقصود اکثر آنها تمام حرم است.

 

مسجدالاقصی برخلاف زمین شهر، زمینی هموار و مسطح دارد. چهار طرف آن را دیوار کشیده‌اند و مقامها، محرابها و قبه‌های بسیاری در آن وجود دارد که بسیاری از آنها منتسب به پیامبران است. ارتفاع حرم نسبت به اطراف آن بیشتر است و گفته می شود این بلندی بر قله کوه "موریا" در شهر قدیمی قدس قرار داشت و سلیمان قله را مسطح کرد .

 

سنگ بنای اولیه آنچه در وسط حرم قرار دارد و امروزه قبة ‌الصخره نامیده می‌شود در دوره عبدالملک خلیفه اموی گذاشته شده است. این چنین که عبدالله بن زبیر که علاقه داشت خلیفه شود بر حجاز مسلط شد. چندی گذشت عبدالملک مردم شام را از حج بازداشت. به فکر این افتاد که موقتا جایگزینی برای حج درست کند و این حدیث نبوی را برایشان خواند که «لاتشد الرحال الا تلاثه مساجد، المسجدالاحرام، و هذا مسجدی و المسجد الاقصی». سپس قبه ‌ای بالای صخره روی یک هشت ضلعی درست کرد که اینک از آن قبة الصخره یاد می شود.

 

فاصله مسجدالاقصی و قبة الصخره حدود 150 متر است.  حرم شریف شامل مسجدالاقصی، قبة الصخره با گنبد طلایی، صحن‌ها و ساختمانهای پیرامون آن به مساحت 14 هکتار می رسد و 14 دروازه از جمله درهای اسباط،حطه، شرف‌الانبیا، ناظر، نو، قطانین، مطهره، سلسله، مغربیان و دروازه طلایی، اتاق‌های متعدد، 8 چاه در صحن قبة الصخره و 17 چاه در حیاط مسجد الاقصی و جمعاً 4 گلدسته از جمله آثار این بخش است.  گفته می شود که مسجدالاقصی از روزهای آغازین زمین و از زمان خلقت آدم بنا شده است و قدمتی بسیار طولانی دارد.

 

 صهیونیستها از همان آغاز این افسانه را ترویج کردند که مسجد بر روی معبد قدیمی یهودی موسوم به " هیکل سلیمان" ساخته شده است و از این رو گروهی از صهیونیستهای افراطی اعلام کردند که برای بازسازی هیکل سلیمان باید مسجدالاقصی ویران شود. از این رو طی 40 سال که از اشغال قدس می گذرد تلاشهایی مبنی بر تخریب مسجدالاقصی و نصب هیکل موهوم در حال انجام است

.

 

حال که این قضیه برایتان روشن شد لطفا نظرتون را در این مورد بیان کنید


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 86/7/18 و ساعت 10:3 عصر | نظرات دیگران()
بازتاب سفر دکتر احمدی نژاد به نیویورک2

رئیس جمهور ایران در ادامه سفر خود به نیویورک با وجود مخالفتهای سردمداران امریکایی به دانشگاه کلمبیا رفت ودر جمع دانشجویان امریکایی سخنرانی کرد.

با توجه به جمعیت دانشجویان مشتاق برای حضور در سخنرانی "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهوری اسلامی ایران و عدم وجود فضای کافی در این دانشگاه شماری از دانشجویان از طریق ویدئو کنفرانس به سخنرانی احمدی نژاد گوش فرا دادند.

 

بازتاب این سخنرانی:

1-سفیر سابق امریکا در سازمان ملل اذعان کرد: با دعوت از احمدی نژاد برای سخنرانی در دانشگاه کلمبیا وی به تمام خواسته های خود رسیده است.

بولتون تاکید کرد: برخی از اظهارات وی ناشی از ناخرسندی بود ولی به نظر نمی رسد واقعاً نظر خود وی این بوده باشد اما در مجموع به نظر من این واقعاً پیشامدی غمناک بود.

بولتون که عضو حلقه مشاوران جنگ طلب رئیس جمهور امریکاست، با اظهار عصبانیت از برگزاری این سخنرانی، افزود: به نظر من امریکا می بایست اعلام می کرد که بر اساس توافقنامه سازمان ملل احمدی نژاد می تواند بیاید ولی مانند محدودیت هایی که برای دیپلمات های ایران و کوبا و در زمان جنگ داشتیم نباید اجازه وقوع چنین رویدادی را می دادیم.

بولتون بار دیگر با وارد نمودن اتهام های بی سند آمریکا ابراز عقیده کرد: این مرد رئیس دولتی است که تجهیزات و حتی نیروی انسانی را برای کشتن سربازان امریکایی تامین می کند. این اولین بار در تاریخ ماست که یک دانشگاه امریکایی به کسی که مسئول مرگ امریکائیها به آن شکل است، اجازه حضور و سخنرانی می دهد.

وی در پایان علت تمدید دعوت دانشگاه کلمبیا را تلاش این دانشگاه برای جلب توجه دانست و بار دیگر تأکید کرد: روشن است که به این هدف خود رسیده اند ولی احمدی نژاد از آنانی است که نباید در یک دانشگاه بزرگ امریکایی حاضر می شد.

2-رجب طیب اردوغان :حضور احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا تاکیدی بر حقانیت مواضع ایران است

رجب طیب اردوغان در این دیدار که در حاشیه شصت و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد، همچنین حضور رئیس جمهوری در دانشگاه کلمبیا و سخنرانی در جمع دانشگاهیان را تاکیدی بر حقانیت مواضع جمهوری اسلامی ایران دانست.

نخست وزیر ترکیه در ادامه بر لزوم تلاش دو کشور برای اجرایی شدن توافقات و تعمیق مناسبات و روابط تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های بالای اقتصادی ایران و ترکیه به نحو مطلوب استفاده کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار سفر خود به آمریکا و حضور در مجامع و محافل مختلف فکری در این کشور را نشان از حقانیت موضع ایران و برحق بودن حرف ملت ایران دانست.

دکتر محمود احمدی نژاد تصریح کرد: مخاطبان در هر کجا با توجه به فطرت پاکشان شنوای حرف حق هستند.

3-امیر قطر :دنیا بر حقانیت سخنان احمدی ‌نژاد در دانشگاه کلمبیا صحه گذاشت

امیر قطر در دیدار رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مردم آمریکا و دنیا سخنان دکتر احمدی نژاد را در دانشگاه کلمبیا شنیدند و بر حقانیت آن صحه گذاشتند.

به گزارش خبرگزارش مهر، دکتر احمدی نژاد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از موضع امیر قطر در خصوص ایران، روابط دو کشور را رو به جلو ارزیابی کرد و خواستار ارتباط هرچه بیشتر کشورهای اسلامی و منطقه با یکدیگر شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر موضع برحق ملت و دولت ایران در مسائل مختلف گفت: از مواضع به حق خود یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد و سابقه ملت و دولت ایران نیز بر صلح دوستی ما تاکید دارد.

"شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" در این دیدار که عصر چهارشنبه به وقت نیویورک و در حاشیه شصت و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد ، با بیان اینکه تا می‌توانید با افکار عمومی آمریکا ارتباط برقرار کنید و با حضور خود در این مجامع حرفهای خودتان را صریح بزنید، خطاب به دکتر احمدی نژاد اظهارداشت: حضور شما در آمریکا با وجود همه مانع تراشی‌های دولت این کشور و اینکه توانستید با گروه های فکری، رسانه‌ها و اندیشمندان و رهبران کلیسا در آمریکا دیدار کنید موفقیت بسیار بزرگی بود.

امیر قطر همچنین با مثبت ارزیابی کردن روابط تهران - دوحه ، خواستار افزایش هرچه بیشتر مناسبات و همکاری های دو کشور دوست و برادر ایران و قطر شد.

4-رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

 احمدی نژاد شکست دیگری برای آمریکا و لابی صهیونیستی رقم زد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اقدام ابتکاری دکتر محمود احمدی نژاد مبنی بر سخنرانی در دانشگاه کلمبیا را هوشمندانه توصیف کرد و گفت که رئیس جمهور کشورمان پیروزی دیگری برای جمهوری اسلامی ایران و شکستی دیگر برای آمریکا و لابی صهیونیستی رقم زد.

علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو باخبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد با کنترل خود و تسلط بر محیط و مدیریت خوب جلسه و تبیین بسیار شفاف مواضع جمهوری اسلامی نمایشی زیبا از اقتدار ، اصولگرایی و منطق روشن نظام ما را به جهانیان عرضه کرد.

وی افزود: آمریکایی ها و رئیس دانشگاه کلمبیا در برابر اقدام ابتکاری رئیس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر سخنرانی در دانشگاه مذکور ، سو مدیریت و کم ظرفیتی را از خود به نمایش گذاشتند.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، آنچه از رئیس دانشگاه کلمبیا سر زد خلاف شان دانشگاه و اساتید مراکز علمی و مغایر با شان میزبانی پذیرفته شده در عرف بین المللی بود که به ضرر آمریکایی و لابی صهیونیستی تمام شد.

این سخنرانی بازتاب بسیار گسترده ای در جهان داشت که بازهم شکست گسترده ای برای امریکا و اسرائیل بود از دوستان خواهشمندم بعد از خواندن مطالب فوق نظر خود را بیان کنند.

 


 


نوشته شده توسط محمد شولایی در جمعه 86/7/6 و ساعت 8:32 صبح | نظرات دیگران()
بازتاب سفر دکتر احمدی نژاد به نیویورک
1/7/86سفر احمدی‌نژاد به نیویورک هیاهوی فراوان به پا کرده است و چندین نامزد ریاست جمهوری آمریکا از جمله "هیلاری کلینتون"، "میت رومنی" و "مک کین" سفر احمدی‌نژاد به این شهر و با تمایل وی برای دیدار از محل برج‌های دوقلو و حضور در دانشگاه کلمبیا را به شدت محکوم کرده‌اند.

این روزنامه افزوده است: برخلاف این نارضایتی‌ها دانشگاه کلمبیا اعلام کرده احمدی‌نژاد در آن دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران عصر سه شنبه به وقت نیویورک ( صبح چهارشنبه به وقت تهران ) در شصت و دومین نشست عمومی سازمان ملل ضمن برشمردن مهمترین چالش های اصلی امروز جهان به بررسی دلایل و در نهایت راهکارهای رفع آن پرداخت .

وی در این نشست که رهبران ارشد ‪ ۱۲۰‬کشور جهان در کنار شمار زیادی از وزیران امور خارجه اعضای سازمان ملل حضور داشتند، گفت : در فضای پر التهاب کنونی و غلبه فریادها، تهدیدها و تنش‌ها و در دورانی که تدابیر قدرتهای بزرگ از حل مشکلات ناتوان، عدم اعتماد در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی روز افزون و امنیت روانی جوامع، تحت هجوم سنگین طراحی‌های تبلیغاتی و سیاسی مخدوش و ناامیدی از اثربخشی سیاستها و اقدامات سازمانهای بین‌المللی در برقراری صلح و امنیت پایدار و صیانت از حقوق ملتها رو به گسترش است، قصد دارم به برخی چالش‌های مهم و اصلی امروز جهان و علل و ریشه‌های آن اشاره و راههای برون رفت از آن‌ها را بررسی نمایم. و دکتر احمدی نژاد به حل مسائل و چالشهای آن پرداخت.

 

بعد از این سخنرانی دکتر احمدی نژاد خواستار بازدید از برج دوقلوی نیویورک و ادای احترام به کشته شدگان 11 سپتامبر شد که با مخالفت شدید سردمداران آمریکا مواجه شد.

وی بعد از سخنرانی در سازمان ملل به دانشگاه کلمبیا رفت که بازتاب آن را درپست بعدی می نویسم.

منتظر نظرهای شماراجع به سفر دکتر احمدی نژاد به نیویورک هستم.


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 86/7/4 و ساعت 7:38 صبح | نظرات دیگران()
صهیونیست×ستاره کاغذی×

 

مسیحیان صهیونیست از فرقه پروتستان ها در آمریکا و انگلیس اعتقاد دارند که مسیح همیشه در امور خاورمیانه به سود دولت اسرائیل مداخله نموده است و اعلام می دارند که خواست دولت اسرائیل در حقیقت خواست مسیح می باشد و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و تأسیس کشور اسرائیل بزرگ از رودخانه نیل تا رودخانه فرات، خواست مسیح می باشد که به زودی عملی خواهد شد. صهیونیست های یهودی هم مطابق اعتقاد به مجموعه قوانین دینی خود «تلمود» به مکتب «خواسته های خدا» اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد آنها برنامه ای را اجرا می نمایند که با کمک دولت های آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای غربی بتوانند دو مسجد مقدس اقصی و صخره در بیت المقدس را تخریب کرده، کشور اسرائیل بزرگ را با نابودی کامل کشورهای اسلامی به وجود آورند. به همین منظور میان صهیونیست های یهودی و صهیونیستهای مسیحی از فرقه پروتستان ها اتحاد و هماهنگی کامل وجود دارد و مسیحیان پیرو اعتقاد «خواسته های خدا» همواره اظهار می دارند هر عملی که از سوی دولت اسرائیل انجام می شود، در حقیقت از سوی مسیح طراحی شده است و باید توسط مسیحیان سراسر جهان مورد حمایت قرار گیرد. به لطف حمایت همه جانبه جهان مسیحی غرب از دولت تل آویو اکنون ذخایر عظیم موشک های هسته ای و انواع و اقسام تسلیحات شیمیایی و میکروبی در اسرائیل وجود دارد و در واقع، رژیم صهیونیستی را به یک «انبار مهمات و پادگان نظامی جهان مسیحی ایالات متحده آمریکا و غرب» تبدیل کرده اند. البته هدف استراتژیک جهان مسیحی غرب این است که کشورهای اسلامی را در زمینه های اقتصادی و نظامی برای همیشه ضعیف نگاه دارند.
یک نویسنده آمریکایی در سال
۱۹۹۷ کتابی با عنوان «خیانت به بیت المقدس» را تألیف نمود که در آن هر نوع مذاکره صلح با فلسطینیان را خیانت به تعلیمات انجیل و خواسته های مسیح می داند و این مطلب را به خوانندگان القا می نماید که مسیح با آغاز هزاره سوم و قبل از سال ۲۰۰۷
م ظهور خواهد کرد و اسراییل بزرگ را از نیل تا فرات به وجود خواهد آورد.
در این کتاب ها تبلیغ می گردد که برای تعجیل ظهور مسیح، مسیحیان باید کشور بابل را- که عراق کنونی می باشد- نابود کنند و رودخانه فرات باید کاملاً خشک گردد. گفتنی است که آنها جنگ آرماگدون را «جنگ فرات» نیز می نامند.
رهبران دینی صهیونیسم مسیحی تبلیغات گسترده ای در این باره انجام داده اند. در یک نظرسنجی که توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس در سال
۱۹۹۷
انجام شد، اعلام گردید ۲۵
درصد جمعیت آمریکا اعتقاد راسخ دارند که با آغاز هزاره سوم جنگ نهایی آرماگدون در محل فلسطین آغاز خواهد شد و این جنگ تا مدت هفت سال ادامه خواهد داشت. در اثر این جنگ دنیا نابود می شود و در پایان این جنگ هفت ساله که آنها آن را «مصیبت بزرگ برای کلیسا و مسیحیان» می دانند، مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته ظهور خواهد کرد و دجال را شکست می دهد و حکومت جهانی خود را با مرکزیت بیت المقدس تشکیل خواهد داد.
به همین منظور آنها معبد بزرگ را که موجب جنگ آرماگدون می شود «معبد مصیبت بزرگ» می نامند. مطابق اعتقادات صهیونیسم مسیحی، غیر از معتقدان به «خواسته های مسیح»، تمامی مردم جهان، چه مسیحی و چه غیر مسیحی، به دست دجال کشته خواهند شد.

 


نوشته شده توسط محمد شولایی در شنبه 86/6/24 و ساعت 9:49 عصر | نظرات دیگران()
باز هم میهمانی ...

حلول ماه مبارک رمضان را پیشاپیش به دوستان تبریک میگویم

 

و باز هم میهمانی ...

از همه دوستان خواهشمندم در این ماه پر برکت من حقیررا هم فراموش نکنند

 


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 86/6/21 و ساعت 7:46 صبح | نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
ایستگاه بندگی تا خدا - بـوی خـوش ظـهـور
محمد شولایی
مولای مهربان غزل های من ،سلام* سمت زلال اشک های من آقای من، سلام* ما بی حضور سبز تو، اینجا غریبه ایم * دستی، سری تکان بده،آقای من سلام
لینک به وبلاگ
منوی اصلی
 RSS 
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
فهرست موضوعی یادداشت ها

دل نوشته های پیشین

آمار وبلاگ
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
مجموع بازدیدها : 185977
یاران آشنا
پر پرواز
نور
طراحی وب سایت download دانلود .بازی. تم.موبایل.نرم افزار.کرک.کد
کلام دل
گل نرگس
صمیمانه ها(یک دعای متفاوت)
پهلوان خورشید
شمیم بهشت
آسمانی (حتما یک سری بزن)
چشم دل
یا صاحب العصر و الزمان
مذهب عشق

منتظران دوست































خبر نامه
 
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

صلواتی بر محمدوآل پاکش

موسیقی وبلاگ
ذکر ایام هفته
سخنی گهربار از رسول مهربانیها
رتبه سایت در گوگل
PageRank
تقویم روز
مترجم وبلاگ
وضعیت من در یاهو
خطاطی کن
خطاطی نستعلیق آنلاین
فال حافظ بگیر
نمایش وضعیت آب و هوا
شناسایی وضعیت دوستان در یاهو
جستجو در وبلاگ
montazerezohour.ParsiBlog.com اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان