ساحل آرام تمنای تو - بـوی خـوش ظـهـور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل آرام تمنای تو - بـوی خـوش ظـهـور

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

تبریک عید سعید فطر

عید سعید فطر بر تمام مسلمانان جهان مبارکباد


نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 84/8/12 و ساعت 6:6 صبح | نظرات دیگران()
کتاب تلمود

        6-چون یهود با عزت الهیه مساوی هستند بنابراین تمام دنیا و یهود هرچه دراوست ملک آنها می باشدوحق دارند که بر آن تسلط  کامل یابند .

7- دزدی از یهود حرام استو از غیر یهودی حرام نمی باشد.

8- یهود مانند زن شوهر داراست و همچنان که زن در خانه به استراحت می پردازد و شوهر خرجی او را می دهد بی آنکه در کارهای خارج از منزل بااوشرکت کند یهود هم به استراحت پرداخته و دیگران باید به اوروزی دهند.

9- هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشد ، باید حق را به یهودی داد هرچند که بر باطل باشد.

10-هرگاه غیر یهودی احتیاج به پول داشته باشد باید آنقدر از او ربا و نزول گرفت که تمام دارایی خود را از دست بدهد .

11- غیر یهودی هرچند صالح و نیکو کار باشد با ید او را کشت.

12-قسم خوردن جایز است .

13-تعدی کردن به ناموس غیر یهودی مانعی ندارد ،زیرا کفار مثل حیوانات هستند و حیوانات را زنا شویی نیست.

14-یهودی حق دارد ، زنهای غیر یهود  را به غضب برباید و زنا و لواط با غیر یهودی عقاب و کیفری ندارد .

15-هلاک کردن غیر یهود ثواب دارد و اگر کسی نمی تواند او را بکشد لااقل سبب هلاکتش را فراهم کند.

16- ملت برگزیده مائیم و لذا برای ما حیوانات انسان نمایی خلق شده برای اینکه بتوانیم از آنها سواری بگیریم (بتوانیم استعمار کنیم)

17- خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است و لهذا ما باید دختران زیبا و خوشگل خود را برای پادشاهان و وزراء و شخصیت های برجسته غیر یهود به تزویج در آوریم تا بوسیله آنها بر حکومت های جهان ،تسلط داشته باشیم (بسیاری از زنان مسئولین مهم آمریکا و کشورهای اروپا و سازمان بین المللی و حتی اسلامی ،یهودی هستند حتی جالب است بدانید که زن یاسر عرفات یک یهودی تازه مسلمان! می باشد) .

و...

کاربر گرامی از اینکه لطف کردید و مطالب این قسمت را(که راجع به کتاب تلمود ،کتاب مقدس یهودیان که توسط خاخام( یوخاص) در سال 1500 م جمع آوری شده خواندید متشکرم.

 

با خواندن مطالب فوق می توان چنین نتیجه گرفت که یهودیان خود را قوم برتر و دیگران را حیواناتی می دانند که باید در خدمت یهود باشند وجنایاتی که یهود انجام میدهد سر رشته از عقاید قوم خودو همین کتاب تلمود دارند. پس شما کاربر گرامی با مطالعه عقاید ،آداب و رسوم و... قوم یهود میتوانید با شناخت این قوم و وضع غیر یهودیان از جنایتهای یهود باخبر شوید .

نظرات شما رادر مورد این قوم(یهود) درهمین  وبلاگ به نمایش گذاشته می شود پس نظرات خود را برای ما ارسال کنید .



نوشته شده توسط محمد شولایی در سه شنبه 84/8/10 و ساعت 6:38 صبح | نظرات دیگران()
اعترض به قطعنامه شورای حکام

خواست ملت ایران :

 داشتن فن آوری هسته ای حق ماست

 ضمن محکوم کردن قطعنامه غیر حقوقی و غیر قابل قبول شورای حکام

با امضای این بیانیه اعتراض خود را به این اقدام شورای حکام اعلام میداریم 

برای امضا اینجا کلیک کنید

دوستان و خوانندگان عزیز محبت بفرمایند

به منظور اعتراض و اعلام انزجار

 از تصویب قطعنامه وقیحانه ی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

درباره‌ی فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی ایران

لینک این بیانیه را در وبلاگ خود قرار دهند

با تشکر


نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 84/7/14 و ساعت 5:40 صبح | نظرات دیگران()
حلول ماه مبارک رمضان
حلول ماه مبارک رمضان ،ماه میهمانی خدابرتمام مسلمانان مبارک باد

 حلول ماه مبارک رمضان ،فرا رسیدن بهار قرآن ،  ماه عبادت های عاشقانه ، ماه نیایش های عارفانه ، ماه خلوص و بندگی، بر عاشقان و میهمان ضافت الله  و شما برادروخواهر گرامی مبارک باد


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 84/7/13 و ساعت 5:9 صبح | نظرات دیگران()
قسمتی از کتاب تلمود

قسمتی از کتاب تلمود

1-            درکتاب تلمود که بوسیله خاخام ( یوخاص) در سال 1500 م جمع آوری شده بعضی از تعالیم و آداب یهود این گونه بیان شده است .

2-            ارواح یهود ، از ارواحدیگران افضل است،  ز یرا ارواح یهود جزء خداوند است !همچنان که فرزند جزء پدرش می باشد ،روحهای یهود نزد خدا عزیز است زیرا ارواح دیگران شیطانی و مانند ارواح حیوانات است ، نطفه غیر یهود ی مثل نطفه بقیه حیوانات است.

3-            بهشت مخصوص یهود است و هیچ کس جز آنها داخل نمی شود ، ولی جایگاه مسیحیان و مسلمانا است و جز گریه و زاری چیزی عاید آنها نمی گردد ، زیرازمینش از گل وبسیار تاریک و بدبو است پیامبری به نام مسیح نیامده و تا اشرار (غیریهودی) منقرض نشوند ، ظهور نخواهد کرد ، وهر وقت که او بیاید زمین خمیر نان و لباس پشمی میرویاند در این وقت  است که سلطه و پادشاهی یهود بازگشته و تمام ملتها مسیح را خدمت خواهند کرد(احتمالا کسی چون شارون نقش مسیح را ایفا خواهد کرد ).

4-            بر یهود لازم است که املاک دیگران را خریداری کند . تا آنها صاحب ملک نباشند  و همیشه سلطه اقتصادی برای یهود باشد . و ای  بر ما، این چه ننگی است ؟

5-            اسرائیلی در نزد خدا وند از ملائکه محبوب و معتبر است . اگر غیر یهود،یک یهودی را بزند چنان است که به غزت الهیه جسارت کرده و جزای جزای چنین شخصی جز مرگ چیز دیگری نیست و باید کشته شود.

         (بقیه مطالب این کتاب در به روز رسانی آینده)

از این مطالب چنین بر می آید که میخواهد خود را قوم برتر و دیگران را ازجمله(مسیحیان و مسلمانان و...) را برده خود بنامند و این توطئه سران یهود است

برگرفته از کتاب مصائب مسیح

نوشته دکتر حمید شفیع زاده


نوشته شده توسط محمد شولایی در دوشنبه 84/7/11 و ساعت 7:43 صبح | نظرات دیگران()
عاقبت قوم یهود


عاقبت یهود
نبردی که میان مسلمین و یهود در بیان روایات شیعه و اهل سنن آمده ظاهراً همین نبر در آخرالزمان است چنانکه رسول خدا (ص) فرمودند:
«قیامت برپا نمی‌شود مگر آنکه بین مسلمانان و یهود کارزاری رخ می‌دهد بگونه‌ای که مسلمانان ، همة آنها را به هلاکت میرسانند ، تا جائی که اگر شخص یهودی (محارب) در پشت صخره یا درخت ، پنهان شود ، آن سنگ و درخت به صدا در آید و گوید : ای مسلمان !
این یهودی (محارب) است که در پناه من مخفی شده ، او را هلاک کن»
از روایات مذکور به دست می‌آید که خداوند به وسیلة ایرانیان ، زمینه ظهور را فراهم می‌کند و مقاومت یهود را در برابر مسلمانان در چند نوبت است که نابودی نهایی یهود به دست حضرت مهدی (عج) است

بیرون آوردن تورات و انجیل واقعی
بیرون آوردن تورات اصلی ، از غار انطاکیه (قبلاً گذشت) و کوهی در شام و فلسطین و دریاچة طبریه ، توسط حضرت مهدی (عج) و استدلال آن حضرت بر یهودیان نیز ، نمونهای از برخوردهای فرهنگی است که در مقام ارائه برهان ، از آن استفاده می‌شود .

رسول خدا (ص) :
«تورات و انجیل را از سرزمینی که انطاکیه نامیده میشود ، بیرون می‌آورد .»
باز حضرت در جای دیگری فرمودند :
«صندوق مقدس از دریاچة طبریه به دست وی (حضرت مهدی (عج)) آشکار می‌شود و یارانش آن را آورده و در پیشگاه او در بیت المقدس قرار می‌دهند و چون یهودیان آن را مشاهده نمایند ، جمعیت زیادی از آنها اسلام می‌آورند
که حدود 30 هزار نفر هستند


نوشته شده توسط محمد شولایی در یکشنبه 84/7/3 و ساعت 9:34 عصر | نظرات دیگران()
نیامدی

خلیل آتشین سخن تبر به دوش

 خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

تمام روزهای هفته رابه انتظار جمعه ام

دوباره صبح ،ظهر،نه غروب شد نیامدی

برای ما دلشکستگان خسته دل که نه

ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی 

 


نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 84/6/31 و ساعت 7:36 صبح | نظرات دیگران()
تبریک عید

میلاد با سعادت حضرت سید الساجدین، زین العابدین (ع) بر تمامی شیعیان، مبارک باد.


نوشته شده توسط محمد شولایی در یکشنبه 84/6/20 و ساعت 11:22 عصر | نظرات دیگران()
صهیونیسم

مقدمه:
این پژوهش سعی دارد تا تعریف جامعی از صهیونیسم، مفاهیم، چگونگی شکل‌گیری، فعالیت‌های تشکیلاتی، سیاسی، نظامی و فکری این جریان در تشکیل رژیم صهیونیستی، همدستی غرب و از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه در راستای تحقق اهداف صهیونیسم ارائه دهد.

همچنین در لابه‌لای این پژوهش مفهوم امپریالیسم استعمارگر مورد بررسی قرار گرفته و ارتباط آن با امپریالیسم صهیونیستی، چگونگی ارتباط این دو با یکدیگر جهت انتقال سلطه‌گری بر فلسطین و کشورهای عربی از استعمار غربی به اشغالگری صهیونیستی به کنکاش نشسته است.


نظری کوتاه بر عقاید و شریعت دینی یهودیان
یهودیان از تورات برای شناخت دین خود استفاده می‌کنند و در این زمینه از «تلمود» که شرحی شفاهی از تورات است و مدت‌ها پس از وفات حضرت موسی(ع) جمع‌آوری و تدوین گردیده، سود می‌جویند. براساس مندرجات تورات خدای‌ آنان «یهوه» است که تنها پروردگار یهودیان است و بس اما بقیه مردم (غیریهودیان) خدای دیگری دارند.[
۱]

در رابطه با دستورالعمل‌های (فقه) یهودی که در اصطلاح «شریعت» یهودی خوانده می‌شود در سینا بر حضرت موسی (ع) نازل گردید از مهم‌ترین مسائلی که در شریعت به آن امر می‌کند و می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

وصایای دهگانه: به جز یهوه اله دیگری برنگزینید، بت و مجسمه‌ها را نپرستید، نام «یهوه» را به بازی و کوچکی نگیرید، روز هفتم هفته «شنبه» را به استراحت بپردازید، به پدران و مادران نیکی کنید، نکشید، فسق نورزید، دزدی نکنید، علیه نزدیکانتان شهادت دروغ ندهید، به زنان نزدیکان خود به چشم شهوت ننگرید و به آن‌چه آنان دارند غبطه نخورید.[
۲]
از نظر اجتماعی: از نظر اجتماعی یهودیان از ازدواج با زنان غیریهودی منع شده‌اند، تعدد زوجات در این دین مباح است، همچنین به بردگی کشاندن غیریهودیان هم مجاز است، در بین یهودیان به بردگی کشیدن فقرای یهودی توسط ثروتمندان مباح است و فرد مقروض نیز باید تا زمان پرداخت قرض خود به بردگی طلبکار درآید یا آن‌که پس از هفت سال آزاد می‌شود، برای مرد ازدواج با مادر، دختر، خواهر، عمه و خاله حرام است.[
۳]
از نظر اقتصادی: ربا حرام وارث را حلال می‌داند اما تنها به بازماندگان مذکر می‌رسد، در این چارچوب پسر ارشد دو برابر هر یک از دیگر برادران خود دریافت می‌کند، در مورد دختران هم تنها نفقه بر آن‌ها واجب شده است و لاغیر.[
۴]

تابوت و هیکل
:خدا به موسی دو لوح سنگی و یک وصیت برای بنی‌اسرائیل داد و برایش تابوتی را که از چوب ‌باید می‌ساخت توصیف نمود، این دو لوح، وصیت و عصای موسی داخل این تابوت قرار داشت.

هیکل: این اندیشه داود (ع) بود که سلیمان(ع) آن‌را اجرا نمود، دوره داود دوره جنگ‌ها بود، اما در عهد سلیمان ثبات و سازندگی وجود داشت، پس او هیکل را بنا نهاد، هیکل سازه‌ای مربع شکل است، نه مساحتی بزرگ دارد و نه حجم بزرگ، او آن‌را برای عبادت خود و جایگاهی برای تابوت و نیز محلی جهت تقدیم قربانی ساخت.

روحانیون یهودی می‌گویند: موسی برای آن‌ها تورات و اسفار پنج‌گانه را به جای گذارده و شریعت را از طریق شاگردانش که از او به‌‌طور شفاهی فراگرفته بودند باقی گذارده است، شاگردانش این مسائل را از طریق رفتار عملی او دریافته‌اند و «تلمود» لقب گرفته است، چیزی شبیه «ِسنت».

سنت در واقع قوانین و مقرراتی است که مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و شهری را بین مردم سامان می‌بخشد.

روحانیون یهودی بر آن‌چه که از شاگردان موسی فراگرفته بودند افزودند پس همه این مجموعه «تلمود» نام گرفت.[
۵]

از بیم از بین رفتن این مجموعه در سال
۱۵۰ میلادی در کتابی گردآوری شد که نوشتن شرح‌هایی بر آن نمودند که شرح‌های آن «جمارا»[۶] نامیده شد، پس تلمود همان «مشنا و جمارا» است.


 



نوشته شده توسط محمد شولایی در جمعه 84/4/31 و ساعت 10:28 صبح | نظرات دیگران()
شهادت یگانه دختر پیامبر

شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر تمام شیعیان تسلیت باد


نوشته شده توسط محمد شولایی در یکشنبه 84/4/26 و ساعت 8:2 صبح | نظرات دیگران()
   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
ساحل آرام تمنای تو - بـوی خـوش ظـهـور
محمد شولایی
مولای مهربان غزل های من ،سلام* سمت زلال اشک های من آقای من، سلام* ما بی حضور سبز تو، اینجا غریبه ایم * دستی، سری تکان بده،آقای من سلام
لینک به وبلاگ
منوی اصلی
 RSS 
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
فهرست موضوعی یادداشت ها

دل نوشته های پیشین

آمار وبلاگ
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
مجموع بازدیدها : 186135
یاران آشنا
پر پرواز
نور
طراحی وب سایت download دانلود .بازی. تم.موبایل.نرم افزار.کرک.کد
کلام دل
گل نرگس
صمیمانه ها(یک دعای متفاوت)
پهلوان خورشید
شمیم بهشت
آسمانی (حتما یک سری بزن)
چشم دل
یا صاحب العصر و الزمان
مذهب عشق

منتظران دوست































خبر نامه
 
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

صلواتی بر محمدوآل پاکش

موسیقی وبلاگ
ذکر ایام هفته
سخنی گهربار از رسول مهربانیها
رتبه سایت در گوگل
PageRank
تقویم روز
مترجم وبلاگ
وضعیت من در یاهو
خطاطی کن
خطاطی نستعلیق آنلاین
فال حافظ بگیر
نمایش وضعیت آب و هوا
شناسایی وضعیت دوستان در یاهو
جستجو در وبلاگ
montazerezohour.ParsiBlog.com اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان