انتخابات دهم ریاست جمهوری - بـوی خـوش ظـهـور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات دهم ریاست جمهوری - بـوی خـوش ظـهـور

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

به امیدکوتاه شدن دست مافیای زروتزویر از بیت المال
با سلام خدمت همه دوستان
الآن که این مطلب را می نویسم حدودا 38 دقیقه تا روز 22 خرداد ،روز سرنوشت ساز ملت بزرگ و با عزت ایران است امیدورام فردا با انتخاب اصلح شما دوستان ایرانی آبادتر را برای خود رقم زده باشیم .
بعد از نامه سر گشاده هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری بلافاصله کانون جوانان و دانشجویان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به هاشمی رفسنجانی نا مه ای نوشتند که متن نامه را از اینجا ببینید.
توضیح اینکه آقای هاشمی رفسنجانی چند
روز پس از مناظره تاریخی احمدی‌نژاد و موسوی و افشای نقش موثر وی در هدایت مخالفان دولت، در نامه‌ای سرگشاده به مقام معظم رهبری، خط‌ و نشان‌های معناداری کشیده که جا دارد همه دلسوزان و علاقمندان به نظام و انقلاب آنرا به دقت مورد توجه قرار بدهند و راه را برای اقدامات بعدی ایشان ببندند.
انشاءالله فردا با رای قاطع به دکتر محمود احمدی نژاد شاهد کوتاه شدن دست نااهلان و مافیای زر و تزویرازبیت المال خواهیم بود.



نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 88/3/21 و ساعت 11:46 عصر | نظرات دیگران()
دیروز تهران یکپارچه احمدی نژادی بود
با سلام خدمت همه دوستان
دیروز تهران حماسه ای دیگر آفرید .دیروز تهران نشان داد که ما هنوز پیرو خط رهبری و رئیس جمهور محبوبمان هستیم .حامیان دکتر احمدی نژاد دیروز در مصلی امام خمینی(ره)دور یکدیگر جمع شدند تا بگویند ما با فقر و فساد و تبعیض مبارزه خواهیم کرد و تا نابودی آن یک لحظه نخواهیم نشست.

در ادامه‌ی حماسه‎ی مردم شریف تهران در مصلای تهران که با حضور صدها هزار نفر برگزار شد، حاج محمود کریمی به قرائت سروده‌ای انتخاباتی پرداخت:

در زمانی که نه چندان دور بود
بار غم بر مردم رنجور بود
نور چشم فاطمه تنهاترین
نورچشمی‌ها همه بالاترین
بر زبان مردمانی بی‌خیال
رفت آل مصطفی زیر سؤال
عده‌ای بی‌عار کردند، آن زمان
قصد استیضاح از صاحب زمان
ما مریدان امام امتیم
ما همه دلدادگان خدمتیم
آن نگاه آشنا یادش بخیر
ذکر آن روح خدا یادش بخیر
عزت اسلام در کل جهان
سرفرازی همه ایرانیان
تا که آن حق مسلم داشتند
در جهان بذر محبت کاشتند
محو اسرائیل از روی زمین
احترام مردم و مستضعفین
علم، آرامش، رفاه و توسعه
رفع تبعیض و حقارت، توطئه
ملتی با شور و عشق و شادمان
ضد ظلم و امتیاز این و آن
عدل و انصاف و شکوفایی و شور
قطع از اموال مردم دست زور
در حمایت از امام و رهبری
حیدریم، حیدریم، حیدری
الغرض با غیرت احمدی‌نژاد
پرده از روی منافق اوفتاد

مادر شهید صیاد شیرازی در دعایی که با صدای لرزان خود اشک‌های حاضران را درآورد، گفت: خدایا تو را به حق آیه‌های قرآن قسم می‌دهم که انشاءالله احمدی‌نژاد پیروز شود برای پیروزی حکومت اسلامی.

کریمی سپس گفت: در جمع ما کارگردان محبوب، آقای ده‌نمکی کارگردان اخراجی‌های یک و دو حضور دارند، انشاءالله اخراجی‌های 3 را هم می‌سازند.

فرزادجمشیدی مجری برنامه گفت اجازه دهید می‌خواهم لیستی از خیانت‌های دکتر را بخوانم:

سهام عدالت برای مستضعفان، زمین رایگان مسکن مهر، دو برابر کردن حقوق بازنشستگانن، کاهش نرخ سود بانک از 18 به 12 درصد، پرتاب اولین ماهواره ایران به فضاف ورود ایران به جمع 10 کشور هسته‌ای، صادرات محصولات کشاورزی با رشد 34 درصدف رشد سالانه بیش از 6 برابر صنعت و معدن، 4400 مورد، 20 هزار اختراغع ثبت شده،

وی ادامه داد: حسین رضازاده گفته عضو افتخاری ستاد احمدی‌نژاد می‌شوم تا بگویم این آدم قدرتش خیلی زیاده. رضازاده که بالا آمد حتی غیرآذری‌ها بگویند آذربایجان اویاخدی، احمدی‌نژاد دایاخدی

رضازاده در این برنامه گفت: عرض ادب و سلام خدمت مردم عزیز کشورم، گفتم دکتر، قوی‌ترین مرد عرصه سیاست است و در مقابل قوی‌ترین مرد عرصه سیاست، هیچ کس نه امریکا، نه اسرائیل، نه هیچ کس دیگر قادر به مقابله نیست.

انشاءالله به کمک خداوند و لطف مردم ایران، 22 خرداد با یک یا ابالفضل کار را تمام می‌کنیم.

فریاد قهرمان دوستت داریم در مصلای تهران برخاست.

فرزاد جمشیدی: ورزشکار دیگری در جمع ما حضور دارد که گلی که به امریکا زد، به اندازه یک مرگ بر امریکا ارزش دارد، همه با هم مرگ بر امریکا.

حمیداستیلی گفت: سلام می‌کنم خدمت همه. من قدرت آقای احمدی‌نژاد را در مناظره‌هایش دیدم، کاملاً مسلط بود، امیدواریم امشب هم قدرت‌نمایی کند. خیلی صحبت نمی‌کنم تشکر می‌کنم از اینکه شرکت کردید.

فرزاد جمشیدی ادامه داد: روحانیت معظم اینجا نشسته‌اند، حضرت آیت‌الله قرهی، مسئول حوزه علمیه امام مهدی(عج)، وزیر محترم کشاورزی جناب آقای اسکندری و وزیر راه آقای دکتر بهبهانی هم هستند. در مناظره گفته بودند این قدر بگویید احمدی‌نژاد دروغ‌گو است که اگر گفت ماست سفید است هم کسی باور نکند یک خبر اعلام کنم. ما گفتیم دکتر ستاد ندارد. ستاد دکتر در قلب تک تک مردم است. یک دختر دانش آموزی دفترچه پس اندازش را به دکتر داده.

رئیس امریکایی، نمی‌خوایم، نمی‌خوایم

مسعود ده‌نمکی در این همایش گفت: خیلی دوست داشتم اخراجی‌ها 3 را قبل از انتخابات می‌ساختم اما همه بدانند اخراجی های واقعی غارتگران بیت المال هستند. بعد از انتخابات مردم همه‌اشان را اخراج می‌کنند.

در ادامه برنامه حاج منصور ارضی ذاکر با اخلاص اهلبیت گفت: همایش بزرگ که قطره‌ای از دریاست، به راستی دشمن را کور کرده و امام زمان را خوشحال کرده ولی دو نکته مهم هست.

وی ادامه داد: ما حرفمان با دیگران گفته شده، امروز که اینجا جمع شدیم، فقط می‌خواهیم به آقای احمدی‌نژاد بگوییم راستش را بگوید که دزد کیست؟ من از اول انقلاب به سنم که نگاه می‌کنم، اعمال اینها را زیر نظر داشتم، تفکر اینها اسلام ناب محمدی نبوده و امروز که برملا شده فقط خوشحالم که انتقام امام و رهبری از اینها با سیلی مناظره یک جا گرفته شده.

حاج منصور ارضی خاطرنشان کرد: نکته دوم اینکه، حزب الله و همه اقشار مجلس و دیگران که نتوانستند بیایند، معتقدند انشاءالله این 4 سال که ایشان رئیس‌جمهور می‌شوند، خواهشم این است که در فکر یک نیروی حقیقی برای 4 سال بعد باشیم، حزب الله نباید خواب باشد.

جمشیدی مجری برنامه سپس گفت: خبرنگاران خارجی آمده‌اند، پرچم ها را بالا بگیرید، تا دنیا بداند، دکتر چه کسانی را دارد؟ از دکتر سؤال کردند، این همه سفر که می‌روی، برای قلبت ناراحتی ایجاد نمی‌کند، گفت ذره ذره قلب من فدای مردم ایران. چند روز بیشتر به خدمت دکتر و وزرای خدمتگزارش باقی نمانده، این چند روز فقط 4 سال و 4 ماهه

فریاد ابالفضل علمدار، احمدی را نگه دار، در مصلای تهران جاری شد.

همچنین فرج‌الله سلحشور کارگردان متعهد سینما و تلویزیون نیز گفت: سخن گفتن در محضر این همه انسان فرهیخته و عاشق ساده نیست. افتخار می‌کنم به عنوان هنرمند قرآنی به من اجازه داده شد. انتخاب تکلیف شرعی است اما ای انسان‌های خداشناس و مؤمنین، قلب‌های شما به کدام سمت هدایت می‌شود؟ مؤمنین طرفدار کدام کاندیدا هستند؟ فرهیختگان، علما، حوزه علمیه قم، امت حزب‌الله طرفدار کدام کاندیدا هستند؟ برای اینکه ببینید حق با کیست، ببینید طرفداران حق با چه کسی هستند؟

فریاد "موسوی دروغ‌گو" در مصلای تهران بلند شد.

سلحشور اظهار داشت: برای انتخاب کاندیدای اصلح ببینید، باطل، سرمایه‎سالارها، زالوها طرفدار چه کسی هستند؟

جمعیت یکصدا فریاد زدند: سلحشور دوستت داریم

این کارگردان متعهد ادامه داد: من به عنوان یک هنرمند قرآنی، از اول انقلاب همه شاهد بودند خدا به من توفیق داده غیر کار ارزشی، جبهه‌ای و قرآنی انجام ندادم و آمدم اعلام کنم من به مالک اشتر علی زمان رأی می‌دهم و بسیاری از هنرمندان سریال حضرت یوسف و هنرمندان متعهد از دکتر حمایت می‌کنند.

جمعیت فریاد زد: موسوی یادت باشه، دکتر سرورته

سلحشور در پایان گفت: 30 سال از جمهوری اسلامی گذشته ولی همیشه بین دولتمردان و مردم دیوار حایل بوده، دولت نهم، این دیوار را برداشت، با همه وزرا و مدیران کل به تمام روستاها و شهرهای ایران سفر می کند که فاصله بین مردم و دولت را بردارد، شما با حمایت از دکتر در حقیقت دارید به خط امریکا نه می‌گویید و به دولت علی‌وار آری می‌گویید.



نوشته شده توسط محمد شولایی در سه شنبه 88/3/19 و ساعت 2:50 عصر | نظرات دیگران()
اصفهانیها با حضور بی نظیر خود جواب تخریبها علیه دولت نهم را دادن
پس از آن همه تخریب‌ها و سیاه‌نمایی که بر ضد رئیس جمهور شده بود شاید تصور بر این بود که مردم استقبال گسترده‌ای را از ایشان نکنند.
این استقبال عظیم مردمی بار دیگر نشان داد که مردم کشور ما گوششان به تخریب‌ها، ‌تهمت‌ها و افتراها نیست و از احمدی‌نژاد قاطعانه حمایت می‌کنیم


دیروز رئیس جمهور در ساعت 16:30 دقیقه بعد ظهر وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و قرار بود در ساعت 18 بعدظهر در میدان امام خمینی(ره)اصفهان سخنرانی نماید اما بر اثر جمعیت خود جوش مردمی در استقبال از فرودگاه تا خیابانهای محل گذر دکتر احمدی نژاد نتوانست سر وقت سخنرانی خود را آغاز کند (از جمله این خیابان ها:منطقه هسته در مسیر فرودگاه-منطقه خوراسگان-خیابان جی-میدان احمد آباد-خیابان احمدآباد-چهاراه شکرشکن-خیابان حافظ) و در ساعت 20:15 دقیقه وارد میدان امام خمینی (ره)شد . و در جمع مردم پرشور اصفهان گفت :بعضی از آقایان به من انتقاد می کنند که شما با افشا گری خود نظام را زیر سوال بردید اما من از آنها یک سوال دارم . آیا خوردن حق مردم و تاراج آن بوسیله مافیای قدرت و ثروت نظام را زیر سوال نمی برد ؟آیا از بین بردن کرامت و عزت مردم نظام را زیر سوال نمی برد؟ودر ادامه گفت باید به این آقایان بگویم که این اول راه است.


وی در ادامه گفت:مردم عزیزمان به این خدمتگذار خود اطمینان داشته باشند که حتی یک برگ از سندی که بخواهد یک ریال از حق مردم ایران را ضایع کند هر گز امضا نخواهم کرد.

نوشته شده توسط محمد شولایی در شنبه 88/3/16 و ساعت 10:11 عصر | نظرات دیگران()
اخبار انتخاباتی(حمایت هنرمندان از احمدی نژاد)
با سلام خدمت همه دوستان
بیانیه جمعی دیگر از هنرمندان سینما و موسیقی در حمایت از دکتراحمدی‌نژاد
به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از هنرمندان در حمایت از ریاست جمهوری احمدی‌نژاد بیانیه‌ای صادر کردند.
متن بیانیه و اسامی صادر کنندگان آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چون غرض آمد هنر پوشیده شد
صد حجاب از دل به سوی دیده شد
جناب آقای دکتر احمدی نژاد
انتظار می‌رفت در بخش فرهنگ و هنر به موفقیت‌های چشم‌گیر دست یابید که میسر نشد.
موانع نهادینه بودند و گلوگاه‌ها در اختیار تشکل‌های نامریی و سایه.
می‌دانیم موانع را شناسایی کرده‌اید و اطمینان داریم که شجاعت شما موانع را هموار، و گلوگاه‌ها را آزاد می‌نماید.
ما به شما رأی می‌دهیم:
تهیه کنندگان سینما و تلویزیون:
1- محسن علی‌اکبری 2- احمد میرعلایی 3- روح الله برادری 4- داوود
اجاقلو 5- امیر امیری 6- قربان علی طاهری‌فرد 7- علیرضا سبط احمدی 8-
هایده یزدانی 9- محمدرضا ایزدی یکتا.

کارگردانان:
1- فرج‌الله سلحشور 2- نادر طالب‌زاده 3- شفیع آقامحمدیان 4- حسین
فرخی 5- علی درخشی 6- محسن محسنی‌نسب 7- حمید بهمنی 8- حبیب‌الله بهمنی 9-
شهاب ملت‌خواه 10- اکبر حر 11- پرویز شیخ‌طادی 12- شهریار بحرانی 13-
سیداحمد حسنی‌مقدم 14- جمال شورجه 15- جواد اردکانی 16- علیرضا اسحاقی 17-
احمدرضا معتمدی 18- قدرت‌الله صلح‌میرزایی 19- جواد شمقدری.

بازیگران:
1- اکبر عبدی 2- جهانگیر الماسی 3- رضا ایرانمنش 4- جهانبخش سلطانی 5-
محرم زینال‌زاده 6- اسماعیل سلطانیان 7- مجید حاجی‌زاده 8- جعفر دهقان 9-
ابوالفضل پورعرب 10- محمود مقامی 11- رضا توکلی 12- عطا سلمانیان 13-
محمودرضا آرمیده 14- جلال پیشواییان 15- خسرو خانمحمدی 16- هوشنگ توکلی.

آهنگسازان:
1- دکتر محمد میرزمانی 2- محمد بیگلری‌پور 3- کریم قربانی 4- محمدرضا علیقلی 5- شهریار فریوسفی 6- محمد گلریز 7- بیژن خاوری.
*** هنرمندان دیگری نیز در حال پیوستن به این جمع می باشند که اسامی آنان در فرصتهای آتی به این لیست اضافه خواهد شد.







نوشته شده توسط محمد شولایی در شنبه 88/3/16 و ساعت 10:1 عصر | نظرات دیگران()
طالب سبزم نه این سبز ریا!

با سلام خدمت همه دوستان

دوستان خود قضاوت کنید آیا این راه امام و شهدا است

آقای میر
حسین موسوی آیا می دانید حامیان شما در شب های فاطمیه در شهر ما با در دست داشتن
عکس شما  به شور و شادی و پایکوبی پرداختند
و پارچه سبزی را که سرشار از اعتقادات پاک 
این ملت است و تقدس ویژه ای دارد به کمر و پا و دست و سر خود بسته اند و آن
را به تمسخر گرفته اند.

سیدی تنها به رنگ سبز نیست/

هیچ دانی مادر سادات کیست؟/

سبز یعنی عاشق مولاشدن/

پشت درب حیدری ،زهرا شدن/

سبز یعنی عشق تا شور ولا/

با حسین فاطمه در کربلا/

طالب سبزم، نه این سبز ریا/

سبز هم بازیچه ،شد مهدی بیا/

 

 

 ادامه عکسها در ادامه مطلب

 ادامه مطلب...

نوشته شده توسط محمد شولایی در یکشنبه 88/3/10 و ساعت 10:24 عصر | نظرات دیگران()
اخبار داغ انتخاباتی
باسلام خدمت همه دوستان
میرحسین موسوی با انتقاد از سیاست‌ خارجی دولت نهم، گفت: دولت آبروی ایرانیان را در جهان برده است.میرحسین موسوی در ادامه سفر خود به استان اصفهان در جمعی از دانشجویان دانشگاه اصفهان با طرح این پرسش که آیا دولت بدون نظر
کارشناسان نمی‌تواند سیاست خارجی قوی داشته باشد،گفت: حیثیت ملت ما مربوط
به یک نفر نیست و تمام ایرانیان در این حیثیت شریک هستند و دولت کاری
می‌کند که آبروی ایرانیان در جهان می‌رود.

موسوی تاکید کرد: ملت
ما به شما چنین حقی نداده است که آبروی آنها را ببرید.آیا شما با رفتن به
سوئیس آبروی ملت ما را حفظ کردید؟ اگر اقتدار ملت را حفظ کنیم تمام سوت و
کف زدن‌ها برای شما خواهد بود ولی متاسفانه شما اقتدار ملت را تحت شعاع
سیاست‌های نسنجیده خود قرار دادید و ما را به جایی رساندید که پاسبورت‌های
ما در تراز کشوری مانند سومالی در آمده است.

جواب

آقای میر حسین موسوی ممکن است آبروی شما در نزد کشورهایی از قبیل امریکا و اسرائیل و انگلیس و چند کشوری که سیاستشان با امریکا هم سو است رفته باشد اما آبروی ملت ایران هر روز زیاد و زیادتر می شود.سربلندی سرافرازی و اقتدار ایران بازیچه ای نیست برای شما تا از آن برای رای جمع کردن استفاده شود .مگر سخنان مقام معظم رهبری را بعد از اجلاس ژنو گوش نداده اید (شاید هم نخواسته اید گوش دهید)که فرمودند دکتر احمدی نژاد امروز با سخنان خود سرود استکبار ستیزی ملت ایران را سرداد .پس شما بخاطر مخالفت با دکتر احمدی نژاد حاضرید سخنان مقام معظم رهبری را هم نادیده بگیرید.


نوشته شده توسط محمد شولایی در دوشنبه 88/3/4 و ساعت 9:49 عصر | نظرات دیگران()
غمنامه
با سلام خدمت همه دوستان
از همه دوستان خواهشمندم این غمنامه را تاآخر بخوانند
فاطمه جان سلام
از دلتنگی هایم را برای تو میگویم که می دانم می دانی چه سالهاست ،قطره قطره اشک شوق شده ایم در شمع شهادت شما. شما بر باله نور نشستید بانو، و ما در خاک،دنبال دل خویش می گردیم .یاریم کن بانو تا دمی از غمنامه های شما را برای این جماعت بازگویم، من از نسل مردانی هستم که با پیشانی بند نام شما مسافر مهتاب شدند. یاریم کن نازنین ای  که اسم قشنگت راز و رمز عملیات بدر و فتح المبین. دیباچه قصیده های غمناک من حکایت هجران های علیست که به مردی از قبیله بنی اسعد گفته بود :فاطمه آنقدر با مشک از چاه خانمان آب کشید که بند مشک روی سینه اش جا انداخت، آنقدر خانمان را می روفت که خاکستر به دامانش می نشست و آنقدر با این آسیاب کار کرد که جای تاول بر روی دستان دختر مهربان رسول خدا نشست. فرو ریزی ای آسمان، فرو ریزی چرا نخروشید ی آن زمان که با چشمان خود دیدی ،فاطمه که انگشت شق القمر رسول مهربان خدا درسبزار زلفش می خرید، فاطمه که از گلبوته های وحی جبرئیل و علی و مصطفی تسبیح ترانه های توحیدی برمیچید، فاطمه که پیامبر قاصدکهای قرآن را می چید و بر دامانش می نشاند اینگونه مرموز و مبهم از میان ما کوچ کند. خدایا شکستند و سوزاندند درخت قامت فاطمه را، اما من از بغض های بی کسی فا طمه نمی گویم ،هرچند که تمام کهکشانها فریاد می زنند من از فصاحت و بلاغت فاطمه صحبت می کنم .نگاهش کنید ،از زیارت مزار پدر می آید دل به خون چون قدم به زمین می گذارد هیبت قدمهای پدرش محمد در خاطر متبادر می شود .چون به مسجد وارد می شود میان مردم و فاطمه چادری می گذارند. به چه می اندیشد بانو به خاک خنجر خیزخیانت ،به سرزمینی که شناسنامه بی وفایش چند سال بعد به فرق شکافته علی خواهد رسید. ناگهان زنی از میان جمعیت فریاد بر می آورد: آی مردم آیا این دختر آل الله است بی یاور؟ آیا این کشتی نجات خلق است بی لنگر بی رهبر؟  های های هق هق مسجد را فرا می گیرد.ناگهان خشم  فاطمه همانند ذوالفقار علی بر سرشان صاعقه می زند. خاموش، خاموش ای جماعت لاف زن پیمان شکن. آیا بر کشته خویشتان گریه رواست؟ لعنت خدا بر شما. جماعت، برهوت بهت شده اند. قفل نفس، بر سینه ها سنگینی می کند. دیگر بار ابر پیچیده کلامش بر کویر کوردلی ها می بارد. منم فاطمه دختر آن پیغمبر که قبل از آنکه خدا او رابیافریند به رسالتش برگزید و همسر حیدر همان حیدر که دلهای مرده و زنانه ی شما را جرئت و جسارت بخشید، به مسجد برای کدام عبادت آمده اید ؟قبله گاه شما بوسه گاه پیامبر خدا ست. من فاطمه که  اینک اینگونه مهنت کشیده در برابر شما ایستاده و شیرازه دین حق علی ،که اینک در خلوت خانه نشینی زیارت آیه های نور می کند. جماعت کنیز پرست. نیامدم حق غضب شده ام را از شما بگیرم، آمدم غصه های سینه علی را نشانتان دهم .شیرازه جماعت از هم می پاشد. پای چوبین استدلالیان در آتش بینات فاطمه می سوزد.چون کلام از مدار منطق بیرون می افتد، حق فاطمه را با غلاف شمشیر بالا می کشند .من نمی گویم که آن روز از گردنبد حرمتی که از علی و فاطمه پاره شد چه مرواریدی از سفارش پیغمبر زیر پا لگدمال شد.من نی گویم که در کتاب طبرسی خواندم روزی که علی را به مسجد می کشاندند آنقدر مظلوم بود، که یک یهودی با دیدنش مسلمان شد .فقط می گویم زائر مدینه به مدینه می روی، کوچه بنی هاشم دیگر نیست امادر و دیوارش اگر گوش بسپاری هنوز یک رباعی برای تو می خواند.
 دانی که چرا سرشک محبوس علیست
یا آه چرا به سینه مانوس علیست
یک مرد نبودست بگوید نامرد
 این زن که تو میزی ناموس علیست


نوشته شده توسط محمد شولایی در دوشنبه 88/2/21 و ساعت 10:0 عصر | نظرات دیگران()
رای برای سیب زمینی رایگان
با عرض سلام خدمت همه دوستان
سالروز شهادت  مظلومانه یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهراء(س)را به همه شیعیان تسلیت عرض می نمایم

چرا سیب زمینی رایگان توزیع می کنند؟ آیا رای می خواهند؟(نظر شما چیست؟)
این جنجال درست با کشت مازاد سیب زمینی کشاورزان زحمت کش اتفاق افتاد.سال گذشته 6 میلیون تن سیب زمینی در کشور کشت شد در حالی که نیاز سالانه کشور به این محصول 5میلیون تن است وهمچنین دولت طبق خرید تضمینی محصولات کشاورزی موظف به خرید مازاد محصولات از کشاورزان است و اگر این محصول را حتی به صورت رایگان بین مردم توزیع نکند ،در انبارها خواهد پوسیدو به دست مردم نخواهد رسید درست همانند 130 هزار تن پیاز خریداری شده از کشاورزان که در انبارهای دولت جناب آقای خاتمی خراب شد و به دست مردم نرسید .
اخیرا آقای موسوی در مصاحبه خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از فعالیت دانشجویی با سوابق سوءدر ستادش پرسیده بود،بدون پاسخ روشن به این نکته گفت:(ستاد ما پول های کلان ندارد ،نمی تواند سرچهارراه ها به مردم کاسه آش دهد ،نمی تواند برای رای جمع کردن در میان مردم به عده ای پول داده و یا کیسه های سیب زمینی در میان مردم پخش کند.)
حال باید به آقای موسوی بگویم جناب آقای موسوی این حرف ها در شان شما نبود اگر مردم ما بایک کیسه سیب زمینی یا پول و یا وعده نهار و یا شام و امثال این وعده ها که نامزدهای انتخاباتی وعده می دهند رای شان عوض می شدقطعا در همان انتخابات نهم وقتی با وعده پرداخت ماهی پنجاه هزار تومانی اقای کروبی در مرحله اول و وعده پرداخت های مالی ستادهای انتخاباتی آقایان هاشمی رفسنجانی و قالیباف روبرو می شدند تصمیم خود را عوض می کردند .اگر ادعای جنابعالی صحیح باشد باید مردم اصفهان و یا سایر شهر های ایران را علاقمند به سیب زمینی دانست و البته با فرض اینکه دولت برای کشاندن این موج جمعیت به میدان امام خمینی (ره) اصفهان که دوبرابرو نیم زمین فوتبال است باید به واردات سیب زمینی روی آورد.


نوشته شده توسط محمد شولایی در جمعه 88/2/18 و ساعت 9:6 عصر | نظرات دیگران()
حاشیه های سفر به شهریار
با سلام خدمت همه دوستان
خبرگزاری فارس: حضور رئیس جمهوری در جمع مردم شهریار و همچنین انتظار مردم
برای ورود احمدی نژاد به این شهرستان حاشیه‌های جالب و خواندنی بسیاری
داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، ده‌ها هزار نفر از مردم شهریار از
ظهرامروز در مجتمع ورزشی شباهنگ حضور یافته بودند تا از نزدیک با رئیس
جمهور خود دیدار و سخنان او را بشنوند.

* محمود احمدی‌نژاد در قسمتی از مسیر اسلامشهر به شهریار را با بالگرد
طی کرد تا بتواند از میان جمعیت عبور کرده و خود را به شهریار برساند.

* به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت برای استقبال از رئیس جمهوری، مراسم
سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد در مجتمع شباهنگ شهریار با بیش از سه ساعت تأخیر
آغاز شد.

* بسیاری از مردمی که برای دیدار رئیس جمهوری ساعت‌ها در ورزشگاه و
خیابان‌های اطراف حضور داشتند، به دلیل گرما و انتظار بیش از حد دچار
گرمازدگی شده بودند، اما حاضر نبودند پیش از حضور احمدی‌نژاد ورزشگاه را
ترک کنند.

* مردمی که امروز در مراسم سخنرانی رئیس جمهوری در شهریار حضور
داشتند، با سردادن شعارهائی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، صل علی
محمد بوی رجایی آمد، دسته گل محمدی به شهرما خوش آمدی، قهرمان ژنو به شهر
ما خوش آمدی، رئیس جمهور ما حمایتت می‌کنیم، انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است
از مواضع احمدی‌نژاد و دولت وی حمایت کردند.

* اداره پست شهرستان شهریار مسئولیت جمع‌آوری نامه‌های مردمی خطاب به رئیس جمهور را بر عهده داشت.

* نیروی انتظامی، بسیج و دیگر نیروهای نظامی تلاش بسیاری برای
برقراری نظم و امنیت داشتند که همین تلاش‌ها موجب گشت که مراسم دومین سفر
رئیس جمهوری به شهریار با شکوه بسیاری برگزار شود.

* متاسفانه روابط عمومی فرمانداری شهریار نامهربانی‌های بسیاری در حق
خبرنگاران محلی روا داشت که همین امر موجب شد تا این خبرنگاران انتقادهای
زیادی نسبت به عملکرد عوامل فرمانداری و بویژه روابط عمومی آن داشته
باشند.

* اداره آبفای شهریار اقدام به توزیع آب آشامیدنی در بین مردمی که ساعت‌ها گرما را تحمل کرده بودند، کرد.

* بسیاری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در بین استقبال کنندگان رئیس جمهوری حضور داشتند.

* حضور نسل جوان و نوجوان در این مراسم نشان دهنده عمق علاقه نسل‌های سوم و چهارم به آرمان‌های اسلام و انقلاب بود.

نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 88/2/3 و ساعت 10:16 عصر | نظرات دیگران()
انتخاب دهم(1)
با سلام خدمت همه دوستان
محسن رضایی به صورت مستقل کاندیدای انتخابات شد و قرار است ایده دولت ائتلافی پس از انتخابات پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بیانیه شماره 4 دولت ائتلافی کارآمد و متعهد
با اشاره به اینکه ایده دولت ائتلافی کارآمد و متعهد با محوریت خرد جمعی،
عقلانیت سیاسی و میانه‌روی بر مبنای استفاده از تمام ظرفیت نظام، نفی
تک‌روی و فرد محوری و همچنین حضور چند رئیس جمهور در کابینه در جهت اجرای
برنامه مدون با افق چشم انداز 20 ساله از مدت‌ها پیش از سوی محسن رضایی
مطرح شده، آمده است: بر اساس این ایده و با مکانیزم معین، یک نفر به عنوان
رئیس‌جمهور تعیین شده و سایرین با حضور در کابینه وی بر اساس وفاق و
محوریت برنامه مورد نظر و رویکرد جدید تحت عنوان تغییر الگوی مدیریت کشور
یک زندگی مطلوب برای هر ایرانی را فراهم می‌آوردند.

خبرگزاری فارس: عبدالرضا داوری گفت: بر اساس پژوهشهای انجام شده، مخالفان
دولت نهم برای دروغ پردازی و سیاه‌نمایی عملکرد دولت، به طور متوسط روزانه
290 وبلاگ با محتوای مشترک در فضای سایبر ایجاد می‌کنند.

عبدالرضا داوری پژوهشگر در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: یک
مرکز فرماندهی واحد که خود را "جنبش وبلاگی حامیان یکی از کاندیداهای
ریاست جمهوری " نامیده است مدیریت پروژه تخریب سایبری دولت نهم را برعهده
دارد.
وی افزود: بررسی عملکرد این مرکز نشان می‌دهد که از ابتدای فروردین
88 روزانه 290 وبلاگ (هر 5 دقیقه یک وبلاگ) به ظاهر شخصی راه اندازی شده
است اما مرور مطالب این وبلاگها حاکی از آن است که 98 درصد مطالب آنان
مشترک و از یک کانون واحد تغذیه می شود.
داوری ادامه داد: آرشیو تمامی این وبلاگها صرفا فروردین 88 را نشان
میدهد که این موضوع حاکی از آن است که وبلاگهای مذکور پس از فروردین 88 را
اندازی شده اند.
مدیرکل پژوهش ایرنا تصریح کرد: در عین حال طراحی مشترک قالب و فرم
این وبلاگها نشانگر آن است که ایجاد این وبلاگها با عجله کامل صورت می
گیرد و طراحان این وبلاگهای زنجیره ای از فرصت کافی برای تغییر در فرم
وبلاگها برخوردار نیستند.
داوری تاکید کرد: در انتخاب اسامی وبلاگهای زنجیره ای تلاش می شود
تا مسائل قومیتی و منطقه ای و نیز مسائل مربوط به زنان و جوانان مورد توجه
قرار گیرد.
این پژوهشگر افزود: 86 درصد از محتوای وبلاگهای زنجیره ای به انتشار
گزارش های تخریبی علیه دولت نهم اختصاص دارد و سایر مطالب نیز به تبلیغ
دیدگاههای کاندیدای مورد نظرشان اختصاص یافته است.
عبدالرضا داوری اظهار داشت: از آنجا که راه اندازی این حجم عظیم از
وبلاگهای زنجیره ای توسط یک گروه 7 الی 10نفری صورت می گیرد، وبلاگهای
مذکور عمدتا فاقد اسم و عنوان و عکس و حتی ایمیل صاحب وبلاگ بوده و غالبا
با اسامی مستعار ایجاد شده اند.
مدیرکل پژوهش ایرنا خاطرنشان کرد: با توجه به روند کنونی ، پیش بینی
می شود تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 22 خرداد 88 ، حدود
30000 وبلاگ زنجیره ای علیه دولت نهم از سوی این کانون تخریبی راه اندازی
شود که این موضوع از یک جنگ سایبری تمام عیار علیه دولت نهم حکایت دارد.

نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 88/2/3 و ساعت 12:39 صبح | نظرات دیگران()
   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
انتخابات دهم ریاست جمهوری - بـوی خـوش ظـهـور
محمد شولایی
مولای مهربان غزل های من ،سلام* سمت زلال اشک های من آقای من، سلام* ما بی حضور سبز تو، اینجا غریبه ایم * دستی، سری تکان بده،آقای من سلام
لینک به وبلاگ
منوی اصلی
 RSS 
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
فهرست موضوعی یادداشت ها

دل نوشته های پیشین

آمار وبلاگ
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
مجموع بازدیدها : 186114
یاران آشنا
پر پرواز
نور
طراحی وب سایت download دانلود .بازی. تم.موبایل.نرم افزار.کرک.کد
کلام دل
گل نرگس
صمیمانه ها(یک دعای متفاوت)
پهلوان خورشید
شمیم بهشت
آسمانی (حتما یک سری بزن)
چشم دل
یا صاحب العصر و الزمان
مذهب عشق

منتظران دوست































خبر نامه
 
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

صلواتی بر محمدوآل پاکش

موسیقی وبلاگ
ذکر ایام هفته
سخنی گهربار از رسول مهربانیها
رتبه سایت در گوگل
PageRank
تقویم روز
مترجم وبلاگ
وضعیت من در یاهو
خطاطی کن
خطاطی نستعلیق آنلاین
فال حافظ بگیر
نمایش وضعیت آب و هوا
شناسایی وضعیت دوستان در یاهو
جستجو در وبلاگ
montazerezohour.ParsiBlog.com اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان