شهریور تا آبان 88 - بـوی خـوش ظـهـور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهریور تا آبان 88 - بـوی خـوش ظـهـور

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

پنج در گرانبهاازصدف سخنان امام جواد

با سلام خدمت همه دوستان

شهادت نهمین خورشید امامت حضرت جواد الائمه را خدمت همه دوستان تسلیت عرض می نمایم .

 

 

 پنج در گرانبها از صدف سخنان امام جواد(ع):

.قالَ الْجَوادُ (ع): عِزُّ الْمُؤمِنِ غِناهُ عَنِ النَّاسِ.
عزّت مؤمن در بى‏نیازى او از مردم است.
. قالَ (ع): لاتَکُنْ وَلِیّاً لِلَّهِ فِى الْعَلانِیَةِ وَعَدُوّاً لَهُ فِى السِّرِ.
دوست خدا در آشکار و دشمن او در پنهان مباش.
. قالَ (ع): مَنِ اسْتَفادَ اَخاً فِى اللَّهِ فَقَدِ اسْتَفادَ بَیْتاً فِى الْجَنَّةِ.

 کسى  که  براى  رضاى  خداوند، برادر دینى‏ اش  را استفاده رساند، خانه ‏اى  را در بهشت به استفاده خواهد برد.
. قالَ (ع):اِیَّاکَ وَمُصاحَبَةِ الشَّریرِ فَاِنَّهُ کَالسَّیْفِ الْمَسْلُولِ یَحْسُنُ مَنْظَرُهُ وَیَقْبَحُ آثارُهُ.
از رفاقت با آدم بد بپرهیز؛ چه این که او به مانند شمشیر کشیده‏اى است که منظرش نیکو و آثارش زشت است.

. قالَ (ع):اَلْمُؤْمِنُ یَحْتاجُ اِلى‏ ثَلاثِ خِصالٍ: تَوْفیقٍ مِنَ اللَّه، وَواعِظٍ مِن نَفْسِهِ، وَقَبُولٍ مِمَّنْ یَنْصَحُهُ
هر مؤمنى به سه خصلت نیازمند است: توفیق الهى، واعظى از نفس او که پیوسته او را موعظه کند، و قبول کند از آن که او را نصیحت کند.


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 88/8/27 و ساعت 7:26 صبح | نظرات دیگران()
فتح چندسطل زباله

با سلام خدمت همه دوستان

با برگزاری راهپیمایی پر شکوه روز 13 آبان در تمام نقاط کشور بار دیگر سخن پیر جماران را که فرمود (آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند)در گوش جهانیان و البته جلبک های سبز زمزمه کرد .جلبک های سبز از چند ماه قبل از روز 13 آبان با تبلیغات سایبری بسیار شدید سعی در تحریف شعار استکبار ستیزی این روز بزرگ را داشتند که به حمدالله باردیگر نقشه شومشان عملی نشد وملت ایران نشان داد که هنوز هم امریکا شیطان بزرگ است.البته تجمع های چند نفره جلبک های سبز فقط به فتح چند سطل زباله انجامید و فتح موثر دیگری را در پی نداشت.

 

 

فتح سطل زباله هااز طرف جلبک های سبز

حرفهای خودمانی:

البته جلبک سبز باید فتح سطل زباله را دست کم نگیرد بالاخره شایدروزی بتوان با فتح کردن سطل زباله های بیشترکار رژیم را تمام کرد (که دور از انتظار هم نیست)به نظر من با پول این سطل زباله ها می توان اقتصاد مملکت را با مشکل بزرگی روبرو کرد و به آن ضربه زد فقط مشکل در نبود نیروی انسانی است زیرا هر چه می گذرد جنبش جلبک های سبز نیروهای متخصص خود را ازدست می دهد به طوری که از بعد از تیرماه فتح سطل زباله بسیار کمتر شده و این باعث نگرانی سران جنبش جلبک سبز است.

 


نوشته شده توسط محمد شولایی در جمعه 88/8/15 و ساعت 10:56 صبح | نظرات دیگران()
هشت هشت جمعه هشتادوهشت

باسلام خدمت همه دوستان

ولادت هشتمین خورشید ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به همه شما دوستان تبریک عرض می نمایم.

سالها تاریخ شمسی گشت و گشت

                         شادمان شد تاشنیداین سرگذشت

                                                      روزمیلادامام هشتم است

                                                                            هشت هشت جمعه هشتادوهشت

امیدوارم هشت هشت هشتاد وهشت اسم رمز ظهور آقایمان یوسف زهرا باشد.

التماس دعا

 

امام رضا


نوشته شده توسط محمد شولایی در پنج شنبه 88/8/7 و ساعت 10:41 عصر | نظرات دیگران()
غروب مدینه

با سلام خدمت همه دوستان

شهادت حضرت عاشق،قرآن ناطق،امام صادق(ع)رابه همه شیعیان تسلیت عرض مینمایم.

غروب غریبت، در لابه‏لای دقیقه‏های خاکی بقیع قد می‏کشد. مدینه، با التهاب به مدار پرواز کبوتران دست می‏برد تا مردم، آیه‏های زخمی نشناختنت را به دوش بکشند و عذر نیاورند.

زمین، آبستن اشک می‏شود. خورشید، قد خم می‏کند و دست‏های ملتمس عرشیان، همگام با فرشیان، شعر بی‏قراری را در آغوش می‏کشند.

داغ در گلوی شیعیان منتشر می‏شود تا بلوغ ابری بقیع را نظاره کنند.

نبض تاریخ به هم خورده است .

نبض تاریخ، به هم خورده است. دشمنان، با زهرشان، قلب تو را نشانه رفته‏اند.

با این بدبختی عمیقی که فراهم کرده‏اند، نه تنها به ساحت سبزت راه نیافته‏اند، که آتش جهنم خودشان را شعله‏ورتر ساخته‏اند. اینان، سپاهیان شیطانند که از دهلیزهای پر پیچ و خم جهالت و نکبت سر درآورده‏اند. اینان می‏خواهند آینه امامت را بشکنند؛ ولی دیری نخواهد پایید که مذلت و سرافکندگی خویش را در قامت «وجوه یومئذ خاشعه» تجربه خواهند کرد.

خورشید از چشمان تو تقلید می‏کند.

هنوز هم دنیا، از شکوه جاری تو وام می‏گیرد. هنوز هم خورشید، از چشمان تو تقلید می‏کند. دانشگاه، به نام تو زنده است؛ حوزه از زلال دانش تو آب می‏خورد و عطش دانش‏اندوزی راهیان عشق، با کلام تو سیراب می‏شود. 

دانلودفایل صوتی (حاج محمودکریمی-یه مدینه / یه بقیعه/ یه امامی که حرم نداره)


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 88/7/22 و ساعت 11:36 صبح | نظرات دیگران()
کمک خیرین به جنبش سبز

با سلام خدمت همه دوستان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر وجعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

(خبر زیر از خبرگزاری ایرنا گرفته شده است)

رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران در مقاله ای در روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف نوشت:اکنون زمان آن است یک چیز جدید را (برای مقابله با ایران) امتحان کنیم و آن تقویت جنبش سبز ایران است.
فرزند شاه معدوم افزود: اعضای گروه 1+5 باید بزرگترین متحد خود در جنگ با اشاعه هسته ای را که همان فعالین جنبش سبز هستند در آغوش بگیرند.
"تا کنون ایران در مقابل فشارهای جامعه بین المللی مقاومت کرده است. هیچ میزانی از تحریم نیز کارساز نبوده است. در عوض محمود احمدی نژاد از هر فرصتی استفاده می کند تا در صحنه جهانی حاضر شود و خونسردی ایرانی را نمایش بدهد."
فرزند شاه مخلوع ایران نوشت: قدرتمند ساختن جنبش سبز و کمک به افزایش مخالفان در ایران کلید ایجاد شکست در حاکمان روحانی ایران است.تحریم ها اگرچه مفید خواهند بود اما به ضرر مردم ایران تمام خواهد شد بنابراین غرب باید روی مسایل حقوق بشری در ایران تاکید کند."
وی با اشاره به اینکه تحریم ها علیه ایران راه به جایی نخواهد برد، افزود: اکنون زمان آن است که رهبران جهان پشت حقوق بشر در ایران بایستند و به جنبش سبز قدرتی بدهند که موضوع هسته ای نیز از طریق آن قابل حل باشد.

حرفهای خودمانی:

تورو خدا کمک کنید، اگه رنگ سبز را دوست دارید کمک کنید، اگه به رنگهایی به غیر از سبز علاقه دارید کمکتان را از ما دریغ نکنید،اگه موسوی را دوست دارید کمک کنید،اگه شاه را دوست دارید کمک کنید،اگه امام خمینی(ره) را دوست دارید کمک کنید،اگه لبنان را دوست دارید کمک کنید،اگه اسرائیل را دوست دارید کمک کنید،اگه خواهان ایرانی آباد هستید کمک کنید،اگه انرژی هسته ای را دوست ندارید کمک کنید.

می بینید که سبد تبلیغات جنبش سبز هم جور علاقه مند دارد فرقی ندارد چه شخصیتی باشی مهم این است که جنبش سبز را دوست داری حالا می خواهی یار دیرین شاه باشی یا علاقمند به امام خمینی(ره)یا اصلا اسلام را قبول داشته باشی یا نه!!! فقط هر جور می توانی کمک کن تا جنبش سبز کپک نزند.در ضمن اگه به هیچ جنبش یا رنگ یا شخصیتی علاقه ندارید بازهم کمک کنید.


نوشته شده توسط محمد شولایی در چهارشنبه 88/7/15 و ساعت 10:10 عصر | نظرات دیگران()
جشن تولد چیزی !!!

با سلام خدمت همه دوستان
هفته دفاع مقدس گرامی باد
چندروز پیش سایتهای حامی میرحسین و بی بی سی وصدای امریکادر طی بیانیه ای روز 7مهرماه که روز بازگشایی دانشگاهای کشور  بودرا روز تولد میرحسین موسوی خواندند و از حامیان موسوی خواستند که در این روز در دانشگاها باایجاد تشنج این روز را روز بزرگی در  بردن آبروی نظام تلقی کنند.اما جالب اینجاست که خبر نداشتند در روز رای گیری میرحسین موسوی با نشان دادن شناسنامه خود به رسانه ها این توطئه آنان را هم باردیگر خنثی کرد.جالب اینجاست بعد از فهمیدن این موضوع میرحسین موسوی سریعا این جشن تولد جعلی را لغو کرد.اما حامیان گوش به فرمان وی هنوز هم اصرار به برگزاری جشن تولد وی داشتند .(البته بعید نیست که سازمان ثبت احوال را هم به تقلب محکوم کنندیا شناسنامه میرحسین را هم جعلی بدانند.)

جشن تولد چیزی !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حرفهای خودمانی :
البته ما که بخیل نیستیم به نظر من روزهای بسیار زیادی داریم که هیمنطور بدون نام مانده اند و می توان با نامگذاری این روزها به آنان اعتبار بخشید.عنوانهای زیادی برای نامگذاری وجود دارد که از جنبش حامیان سبز می تواننداز این عنوان برای نامگذاری روزها استفاده کنند.
*جشن تولد زهرا رهنورد*جشن تولد فرزند اول میر حسین موسوی*جشن سالروز آشنایی میرحسین موسوی با اولین روشنفکرترین زن مسلمان ایرانی*جشن سالروز ازدواج آقای چیز با روشنفکرترین زن مسلمان ایران*جشن روزی که آقای موسوی بعد از بیست سال آمد*جشن روزی که آقای موسوی کاندید شد*جشن روزی که موسوی قانونمندشد*جشن روزی که موسوی گفت چیز*جشن روزی که موسوی جنبش سبز را پایه گذاری کرد*جشن روزی که موسوی با بی بی سی مصاحبه کرد*جشن روزی که موسوی ادعای تقلب کرد*جشن روزی که به خاطر قدرت طلبی (موسوی) نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برد*جشن روزی که موسوی به سخنان مقام معظم رهبری گوش نکرد و هزران عنوان دیگر...


نوشته شده توسط محمد شولایی در جمعه 88/7/10 و ساعت 8:29 صبح | نظرات دیگران()
طرح فتنه جنبش سبز

با سلام خدمت همه دوستان

هفته دفاع مقدس گرامی باد

قافله ماقافله ازجان گذشتگان است هرکه ازجان گذشته نیست بامانیاید.(مهدی باکری)

 اخبار زیر از خبرگزاریهای فارس ،ایرنا،مهر،الف گرفته شده است

*رئیس‌جمهوری دقایقی پیش بعد از انجام سفر 4 روزه به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد فرودگاه مهرآباد شد.احمدی‌نژاد پس از ورود به فرودگاه مهرآباد مورد استقبال جمعی از اعضای هیـات‌دولت، تعدادی از نمایندگان مجلس و دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.
همچنین وزرای راه و ترابری، دادگستری، صنایع و معادن، رئیس سازمان تربیت‌بدنی، رئیس سازمان انرژی اتمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، جمعی از نمایندگان مجلس، معاون اول رییس‌جمهوری، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاویون جمهوری به استقبال رئیس جمهوری رفتند.

*رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دکتر غلامعلی حدادعادل با تشریح طرح فتنه سبز گفت: این طرح همان اتفاقاتی است که در 2 سه ماه گذشته در کشور رخ داد و ابعاد آن همان مباحثی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه با جنگ نرم غرب و دشمنان فرمودند.وی با اشاره به سخنان رهبری با خبرگان ملت مبنی بر اینکه نباید از دشمن اصلی غفلت کرد و نمی‌بایست پیشرفت‌ها و امید‌های مردم را نادیده گرفت خاطر نشان کرد: اینها همان ابعاد فتنه سبز هستند.

*رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که رئیس‌جمهور ایران موفق شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به استدلال درباره صحت هولوکاست وادار کند و همین موضوع باعث تشکیک در واقعیت داشتن هولوکاست شد."الوف بن " تحلیلگر سیاسی روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای با اشاره به این موضوع نوشت: صرف اینکه نتنانیاهو دلایلی برای اثبات هولوکاست مطرح کرد، نشان می‌دهد که در اینباره مشکلی وجود دارد. وی با اشاره به اینکه بعد از 64 سال از مرگ هیتلر بحث درباره هولوکاست در تریبون سازمان ملل متحد انجام شد، نوشت که احمدی نژاد موفق شد در این باره تردید ایجاد کند و این اقدامی بسیار خطرناک است.

*رییس‌جمهور در واکنش به اظهارات اوباما، سارکوزی و براون درباره مسائل هسته‌ای ایران با رد این ادعاها گفت: اعضای آژانس انرژی اتمی باید شش ماه قبل از تزریق به تاسیسات هسته‌ای خود، آژانس را مطلع کنند که ما 18 ماه قبل به اطلاع رسانده‌ایم.احمدی‌نژاد تاکید کرد: کسی که بیش از تعهداتش عمل می‌کند باید تشویق شود و آقای اوباما اشتباه کرده و این مغایر با صحبت‌هایش در روز اول مجمع عمومی سازمان ملل بود که گفته بود نباید کشورها را بدون قضاوت متهم کرد. رییس‌جمهور در ادامه تاکید کرد: اظهارات نیکلا سارکوزی رییس جمهوری فرانسه و گوردون براون نخست وزیر انگلیس فاقد ارزش است و برای ما اهمیتی ندارد. اگر آنان می توانند مشکل خود را حل کنند، آنها چه مسئولیتی دارند. ما عضو آژانس هستیم نه تابع آنها.

*احمدی نژاد در جمع خبرنگاران در نیویورک:رئیس جمهور در پاسخ به سوال از آمادگی جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی خیلی کوچکتر از آن است که به ایران بخواهد تعرض کند و ایران کشوری بزرگ‌تر از حدتصور آنها است که 7 هزار سال سابقه دارد و ما می‌توانیم از خود دفاع کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.

 


نوشته شده توسط محمد شولایی در شنبه 88/7/4 و ساعت 9:52 عصر | نظرات دیگران()
متن کامل سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد

با سلام خدمت همه دوستان

بامداد روز پنجشنبه(به وقت تهران) رئیس جمهور منتخب مردم ایران برای پنجمین بار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. که به صورت زنده از شبکه های خبری و ماهواره ای پخش شد.

 

"بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و الصلوه و السلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه


جناب آقای رئیس،
همکاران گرامی ،خانم ها و آقایان
خدای بزرگ را از اعطای فرصت حضور مجدد در این مجمع مهم جهانی سپاسگزارم. طی چهارسال گذشته از چالش های اصلی پیش روی جهان ، علل و عوامل ریشه ای بروز و پایداری آنها و ضرورت بازنگری در اندیشه و عمل صاحبان قدرت و همچنین نیاز به سازوکارهای جدید با شما سخن گفتم .

.:بقیه در ادامه مطلب:.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط محمد شولایی در جمعه 88/7/3 و ساعت 9:6 صبح | نظرات دیگران()
تلاش صهیونیستها برای تحریم سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل

با سلام خدمت همه دوستان

با آخرین اخبار در خدمت شما هستم

اخبار زیر از سایتهای خبرگزاریهای فارس،ایرنا،مهر،الف گرفته شده

*رئیس ستاد اقامه نماز کشورحجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی اظهار داشت: یک عده‌ای شعار داده‌اند که "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران "، اگر اینطور است پس نمازتان را هم تغییر بدهید و بگویید "السلام علینا و علی ایرانیان " ؛ "نه غزه نه لبنان " می‌دانی یعنی چه؟ یعنی "نه قرآن ".

*نزدیک به نیمی از رای‌دهندگان به موسوی از رای خود پشیمان شده‌اند.پایگاه اینترنتی آنتی‌وار با انتشار نتایج نظرسنجی سازمان WPO که از سوی دانشگاه مریلند صورت گرفت، تصریح کرد: از 14 درصد رای‌دهندگان به موسوی، تنها 8 درصد معتقدند در صورت برگزاری دوباره انتخابات، وی را شایسته ریاست جمهوری می‌دانند.

*جورج سوروس:خاتمی به من گفت با حکومت مذهبی نمی‌توان به دمکراسی دست یافت.جورج سوروس رییس هیات مدیره موسسه جامعه باز (OSI) در مراسمی که به مناسبت هشتمین سالگرد حوادث یازدهم سپتامبر در نیویورک برگزار شد ، ضمن تاکید بر لزوم تقویت رویکردهای روادارانه در جهان اسلام، دیدار خود با محمد خاتمی در سال 2006 را در همین راستا ارزیابی کرد.

*تلاش صهیونیست‌ها برای تحریم سخنرانی احمدی‌نژاد در سازمان ملل.یک مقام صهیونیست امروز از آغاز تلاش‌های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی برای متقاعد کردن سران کشورها به تحریم سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.

 *سخنگوی رییس مجمع عمومی سازمان ملل روز چهارشنبه تازه ترین برنامه نهایی شده سخنرانان نشست مجمع را دراختیار خبرنگاران قرار داد . دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران به عنوان سخنران نخستین روز نشست سران شصت و چهارمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل انتخاب شد.جلسات بحث عمومی روسای کشورها از صبح چهارشنبه 23 سپتامبر (اول مهرماه) آغاز می شود و تا شنبه ادامه می یابد. در این برنامه به شماری از روسای جمهوری و رهبران کشورها برای روز شنبه وقت داده شده که سخنرانی خود را ارائه دهند. طبق عرف معمول این سخنرانیها با سخنرانی رییس جمهوری برزیل آغاز می شود و هر سخنران فرصت دارد تا طی 15 دقیقه مهمترین مسایلی را که از نظر مردم کشور او اهمیت دارند , بیان کند. معمولا رقابت و رایزنی های شدیدی میان نمایندگی های 192 کشور عضو سازمان ملل در می گیرد تا صدر جدول سخنرانی ها را به خود اختصاص دهند.

*معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: پرونده مربوط به مقصران بازداشتگاه کهریزک در سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح و به رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی و بازپرس مربوطه تاکید شده است که هر چه سریعتر مراحل این پرونده طی شود و مردم در جریان روند رسیدگی قرار گیرند.


نوشته شده توسط محمد شولایی در سه شنبه 88/6/31 و ساعت 10:39 عصر | نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
شهریور تا آبان 88 - بـوی خـوش ظـهـور
محمد شولایی
مولای مهربان غزل های من ،سلام* سمت زلال اشک های من آقای من، سلام* ما بی حضور سبز تو، اینجا غریبه ایم * دستی، سری تکان بده،آقای من سلام
لینک به وبلاگ
منوی اصلی
 RSS 
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
فهرست موضوعی یادداشت ها

دل نوشته های پیشین

آمار وبلاگ
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
مجموع بازدیدها : 186146
یاران آشنا
پر پرواز
نور
طراحی وب سایت download دانلود .بازی. تم.موبایل.نرم افزار.کرک.کد
کلام دل
گل نرگس
صمیمانه ها(یک دعای متفاوت)
پهلوان خورشید
شمیم بهشت
آسمانی (حتما یک سری بزن)
چشم دل
یا صاحب العصر و الزمان
مذهب عشق

منتظران دوست































خبر نامه
 
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

صلواتی بر محمدوآل پاکش

موسیقی وبلاگ
ذکر ایام هفته
سخنی گهربار از رسول مهربانیها
رتبه سایت در گوگل
PageRank
تقویم روز
مترجم وبلاگ
وضعیت من در یاهو
خطاطی کن
خطاطی نستعلیق آنلاین
فال حافظ بگیر
نمایش وضعیت آب و هوا
شناسایی وضعیت دوستان در یاهو
جستجو در وبلاگ
montazerezohour.ParsiBlog.com اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان