• وبلاگ : بـوي خـوش ظـهـور
  • يادداشت : متن وصيتنامه حضرت زهرا(س)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام.

    وبلاگ خيلي خوبي داريد .مطالب قشنگي داريد.

    هر كجا سلطان بود دورش سپاه و لشكر است
    پس چرا سلطان خوبان بي سپاه و لشكر است؟
    با خبر باشيد اي چشم انتظاران ظهور
    بهترين سلطان عالم از همه تنهاتر است.

    دوست گرامي سلام

    لينک وبلاگتان به درخواست شما به مدت يک هفته ثبت شد.

    + نادر 
    با توجه به روايات نقل شده از اهل بيت عليهم السلام در مورد تأثير دعاي همگاني و نيز بر اساس اهميت فوق العاده شب نيمه شعبان که هم شب ميلاد آن امام رحمت و مهرباني و هم با فضيلت ترين شب سال پس از شب قدر است، حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنين و مؤمنات در آن شب عزيز پس از قرائت سوره يس و اهداء آن به آستان مقدس وليعصر ارواحنا فداه و خواندن زيارت سلام علي آل يس، رأس ساعت 11 شب نيمه شعبان دعاي فرج را بخوانند و تعجيل ظهور مولود نيمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند.
    همچنين مناسب است تا در تمامي مکان هاي مقدس و مجالس جشن و سروري که در آن شب تشکيل ميگردد اين قرائت سوره يس و دعا و توسل همگاني انجام گيرد.
    مصاحبه منتشر نشده از فائزه هاشمي (روشن شدن چهره واقعي اصلاحات)را در وبلاگ جماران مطالعه کنيد.آنچه در اين مطلب مي‌خوانيد متن پياده شده فايل صوتي11دقيقه و 9 ثانيه‌اي است که براي پاسداري از حافظه تاريخي ملت ايران منتشر مي شود.
    با سلام خدمت شما دوست عزيز:
    در صورت تمايل با شرکت در طرح صلوات وبلاگ جماران جهت سلامتي و تعجيل در فرج حضرت ولي عصر امام زمان ( عج ) و تشكيل حكومت اسلامي بدست آن حضرت به هر ميزان که تمايل داريد ثبت نام کرده و شکوفه هاي محمدي خود را نذر قدوم مبارک آن حضرت کنيد.باشد که فرج آن حضرت نزديک تر شود.
    (الهم صل علي محمد و آل محمد)

    آدمي ساخته افکار خويش است ، فردا همان خواهد شد که آنروز به آن مي انديشد . . .

    فعالان و افسران بيدار جنگ نرم را که در طول مدت اين جنگ پر تلاش بوده ايدضمن تشکر و تقدير از اين همه کوشش از حضورشان خواهشمنديم تا در موعد مقرر با نصب بنر يا بيانيه و يا اسامي اين عزيزان و يا مقاله و محتوا و نظرات خود در مورد جنگ نرم پست زده وبه جبهه وبلاگي غدير اعلام فرمايند. باشد تا بار ديگر برگي زرين از وقايع انقلاب که در اين فضا ورق خورد است را براي هميشه جاودانه سازيد