• وبلاگ : بـوي خـوش ظـهـور
  • يادداشت : فتح چندسطل زباله
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رها 
    دوست گرامي ، شما ظاهرا تمايل دارين که خودتونو خيلي آدم مودب جلوه بديد ولي متاسفانه ادبيات گفتاري امسال جناب عالي ، بهتر ازاين نميشه . جلبک سبز به چه معنا است ؟ اين نشان از عقده جناب عالي نسبت به اين جريان دارد!!؟؟ گروهي از هموطنانتان ، که تعداد آنها کم هم نيست و در راهپپيمايي 25 خرداد جمعيت آنها را مشاهده کرديد، بنا به هر دليلي ، نسبت به يک موضوعي اعتراض دارند ، (( حال شما بگوييد گروهي فريب خورده ودشمن اسلام ومسلين)) آيانبايد حرف آنها شنيده شود ؟ اول اين سوال را شما پاسخ بگوييد ،که اعتراض يک حق محسوب ميشود يا نه ؟ آيا جواب آنها بايد با گلوله داده شود ؟ در راهپيمايي 25 خرداد که بنا به گفته سردار قاليباف بيش از سه ميليون نفر در آن حضور داشتند ، (( حال شما بازهم ميتوانيد بگوييد که آمار درست نبوده ، ولي به هر حال جمعيت انبوهي در آن حضور داشتند)) آيا حتي يک سطل آشغال آتش زده شد؟ جمعيتي که ميتوانستند امنيت تهران را با خطر جدي مواجه کنند ، آيا حتي يک شيشه شکاندند؟ آيا يک شعار بر عليه کسي داده شد؟!
    متاسفانه برخورد خشونت آميز حکومت با مردم ، کار را به اغتشاش کشاند. رهبري اين مملکت که ميبايست نقش يک پدر را بازي ميکرد ، در آن نماز جمعه کذايي ، همه معترضان را تهديد به برخورد نظامي کرد ؟! خوب تفاوت جناب خامنه اي با شاه درچيست ؟ شاه هم همين کار را با معترضين ميکرد؟! دوست گرامي من نميدانم شما چند سال داريد ، ولي شمايي که اين جنبش را متهم ميکنيد که مثلا فلان کانالهاي بيگانه از آن حمايت ميکنند ، وجمله معروف امام خميني را ياد آوري ميکنيد که هر گاه بيگانگان از شما حمايت کردند به خود تان شک کنيد ، مگر غير اين است که سال 57 صداي انقلاب ايران از بي بي سي پخش ميشد؟ مگر غير اين است که امام خميني تمام سخنراني ها وپيامهايش را از بي بي سي پخش ميکرد ؟ حمايت بي بي سي از انقلاب ايران کار را به جايي رساند که آن زمان شاه ، دولت انگليس را متهم ميکرد که از اغتشاشگران حمايت ميکند ! وبه معترضان ميگفت عامل بيگانه!!!؟؟
    متاسفانه دوست گرامي ، شماها بسيار يکسويه به مساله نگاه ميکنيد ، ومن ميدانم که اين حرفها کوچکترين تاثيري بر شما نخاهد داشت. ولي من به عنوان يک فرزند شهيد براي شماها آرزوي موفقيت دارم واميدوارم که همه ما چشممان به حقيقت باز شود.

    سلام دوست عزيز

    با پست فصل بيداري به روزم
    اللهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر

    در ضمن وبلاگت خيلي سنگين شده و براي باز شدن مشكل داره بهتره كمي سبكش كني.

    + فاطمه 
    http://edon.blogfa.com/دوباره سلام داداشي تو اين وبم ميتوني مطالب جالبي بخوني
    پاسخ

    سلام ممنونم حتما سر مي زنم.التماس دعا
    سلام خوبي؟وظيفه بود
    پاسخ

    سلام ممنون خيلي لطف كردي بازهم تشكر
    + قلم سبز 

    مدير محترم وبلاگ:

    1-من خودم را گول نميزنم فقط سعي مي كنم مسائل رو بررسي كنم و بر اساس نتيجه گيري خودم قضاوت كنم.خوب است كه انسان از خودش هم نظري داشته باشه.

    2-بله ولي سئوال من اين بود كه ايا براي اتش زدن چند سطل زباله نياز به بسيج چنين نيروئي است؟لابد مسئله بزرگتر از اين چيزهاست.

    من نيروي مردمي نديدم.همه انهائي كه تو بهشان نيروي مردمي مي گوئي اخر شب همه با جيب پر پول رفتند خانه.من كه حتما دروغ مي گويم ولي براي اطمينان ميتوني از خودشان بپرسي.

    3-جومونگ نگاه نكنم چه كار كنم؟

    4-آن شهدا شهداي همه مردم ايران بودند كه يكي از اهدافشان ازادي براي مردم بود.هيچ كس نميتواند انها را به نفع خود و شعارهاي خود ساخته مصادره كند.راه معلوم است كوتاه كردن دست منفعت طلبان از دامن اين كشور و جلو گيري از اهانت بيشتر به شعور مردم.

    پاسخ

    سلام بله خوب است انسان از خودش نظر داشته باشد اما نظري همراه با بصيرت و آگاهي نه اينكه بخاطر هواداري از جرياني چشم به روي همه حقيقت ببنديم وانچه به نفعمان است را در ذهن ها تكرار كنيم.فكر مي كنيد نظام ما انقدر ناتوان و ضعيف است كه با اتش زدن چند سطل زباله دست پاچه مي شود و اقدام به تجمع نيرو مي كند معلوم است هنوز كشوري را كه دران زندگي مي كنيد نمي شناسيد شايد هم نمي خواهيد بشناسيد اين همان كشوري است كه سال با تمام جهان در جنگ بود از تحريم ها بگير تا كمك هاي نظامي و مالي به صدام اما دشمنان اين كشور هيچ غلطي نتوانستند بكنند حتي يك وجب از خاك ايران را نگرفتند .اين كشور همان كشوري است كه در مسئله تير با وجود تبليغات رسانه اي و تهاجم فرهنگي دشمن راه ازادي و جمهوري اسلامي خود را به ژيش برد اين كشور همان كشوري است كه در انتخابات تامم جهانيان را بهت زده كرد كدام انتخابات بود كه با حضور حداكثري مردمش مهر تائيد خورد/كسي نخواست شهداي انقلاب اسلامي را به نام خود مصادره كند البته جاي تعجب نيست ممكن است جلبك سبز هم شهداي دفاع مقدس و انقلاب اسلامي را هم به نام خود مصادره كند واقعا جالب است شما با سوالهايتان خودتان را زير سوال مي بريد ايا غير از اين بود كه شهدا براي رضاي خداو جمهوري اسلامي ايران جان خود را فدا نمودند نكند انروز شهدا جنبش سبز را پيش بيني مي كردند و زودتر جان خود را فداي ارمانهاي جنبش سبز كردند؟اين كشور همان كشوري است كه عداز انتخابات باوجود ضربات منافقين داخلي و خارجي و تبليغات وسيع دشمنان داخلي و خارجي راه خود را ادامه داد و خللي در صد آهنين ملت وجوپيدانكردمن مي دانم و توو بقيه مردم اين كشور هم مي دانند كه اگر ذره اي به شعورشان اهانت مي شدحضور مردم در انتخابات به كمتر از 10 درصد مي رسيد حالا ديدي كه چه كسي خود را گول مي زند.دوست خوبم به جاي پافشاري بر جانب داري از جريان هاي خاص كمي اطلاعات سياسي خود را بالا ببريدتابه موقع تحليل درستي انجام دهيد .
    + قلم سبز 

    پس براي جلوگيري از فتح چند تا سطل زباله بود كه به 10 ارگان انتظامي و امنيتي اماده باش داده شد و جومونگ حد اقل 50000 نفر از سربازانش رو سه روز تو خيابان ها بسيج كرده بود؟اقا اگه كار واقعا جدي بشه اينا ميخوان چه كار كنن.

    پاسخ

    اول سلام دوم اينکه ببين دوست خوبم چرا خودتون را گول مي زنيد مگرنه اينکه همه ما مي دانيم که جلبک سبز ازروي خودخواهي وقدرت طلبي است که دست به انجام کارهايي از قبيل فتح سطل زباله مي زند من يک سوال دارم کدام راهپيمايي در کشور وجود دارد که نيروي نظامي و انتظامي آماده باش نباشند همانگونه که نيروهاي مردمي در صحنه هستند امنيت ملت هم مهمه در ضمن دوست خوبم اينقدر جومونگ نگاه نکن اين فيلمهاي خشن تاثير منفي روت مي زاره .در ضمن خود شما وتمام ملت شريف ايران وحتي دشمنان نظام و کشورعزيزمان مي دانند اين جمهوري اسلامي با خون شهيدان آبياري شده وتا ملت بزرگ ايران زنده اند هيچ لشکريا سپاهي توان مقابله با عزم ملت ايران را نداردو نخواهد داشت شما نگران نباشيد.

    سلام دوست عزيز

    از اظهار نظر كارشناسي شما متشكرم و كاملا صحيح فرموديد.

    راستي يكي از آدرسهايي كه براي لينك گم كرده بودم شما بوديد كه الحمدالله هم اكنون لينكتون كردم.

    به بچه ها قول دادم اگر آقا امروز نيامد يه دلنوشته تو وبلاگم ميذارم.

    اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر

    پاسخ

    سلام عليكم/خواهش مي كنم من هم به زودي لينكتان مي كنم فقط چند روز فرصت لازم دارم كمي مشغله دارم .برايم دعا كنيد.يا علي

    سلام به شما همه دوستان عزيز

    دوست عزيز و گرامي از مطالب وبلاگت استفاده كرده و لذت بردم.

    راستي در اسرع وقت لينكت ميكنم.

    پاسخ

    سلام /خواهش مي كنم ممنون التماس دعا

    سلام

    ايشالا دشمنان اين نظام هر چه زودتر رسوا بشن...اللهم احفظ قائدنا الخامنه اي...موفق باشيد

    يا علي

    پاسخ

    سلام/انشاءالله كه با ظهور مهدي فاطمه نابود ميشودند -آمين التماس دعا

    بسم رب الشهدا

    سلام عليكم

    ممنونم از حضورتون خيلي خوشحالم كردين

    وبلاگ شماهم خيلي جالبه

    راستي اگه خواستين منو باشهيدرسول فاتح لينك كنين وبگين باچي لينكتون كنم

    التماس دعا

    يازهرا

    پاسخ

    سلام عليكم/خواهش مي كنم واقعا به جا و عبرت آموز بود.چشم لينكتان مي كنم.التماس دعا/يا علي مدد
    رنجنامه منتشرنشده امام (ره)خطاب به منتظري!!!

    تاآخربخوان وانديشه کنhttp://www.rasolfateh.blogfa.com/

    پاسخ

    سلام/به روي چشم حتما سر مي زنم.موفق باشيد.